Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پلمپ ۴۱ مرکز درمانی متخلف در همدان

پلمپ ۴۱ مرکز درمانی متخلف در همدان

مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۴۱ مرکز درمانی متخلف پلمب شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد کریمی اظهار داشت: این 41 متخلف مرکز متخلف در راستای کنترل آمار کرونا و حفظ و ارتقای سلامت شهروندان پلمب شده است.
وی با تأکید بر اینکه ازدحام جمعیت و تجمع در مراکز درمانی و پزشکی خطر ابتلا و انتقال کرونا را افزایش می‌دهد افزود: در 9 ماه گذشته بازدید و بازرسی‌های کارشناسان ما از مراکز درمانی تشدید شده است.
مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان علوم‌پزشکی همدان تصریح کرد: در 9 ماهه امسال 2 هزار و 608 مورد بازدید از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، درمانگاه‌های تخصصی، دندانپزشکی، مراکز جراحی محدود، مطب ‌‌ها و کلینیک‌های زیبایی به عمل آمده است.
کرمی در این بازرسی‌ها بیش از 600 تذکر صادر شده و 41 مورد از مراکز متخلف با همکاری اداره اماکن و نظام پزشکی پلمپ شده است.
وی با تأکید بر اینکه ورود بیماران بدون ماسک به مراکز درمانی و مطب‌ها ممنوع است اظهار داشت: وجود مواد ضدعفونی کننده نیز در تمام مراکز پزشکی ضروری است.
مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه هدف ما از بازرسی‌های روزانه کمک به سلامت مردم و قطع زنجیره کرونا است عنوان کرد: ما برای حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در برخورد با متخلفین نیز مماشات و گذشت در کار نیست./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن