Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اهدای ۹۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند همدانی

اهدای ۹۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند همدانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: تاکنون ۹۰۰دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان تهیه شده‌است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، پیمان ترکمانه اظهار کرد: در ابتدای سال‌تحصیلی جاری با همکاری حوزه فناوری آموزش و پرورش بررسی کردیم تا بدانیم چندنفر از دانش‌آموزان استان موفق به استفاده از آموزش غیرحضوری نشدند.
ترکمانه تصریح کرد: آموزش‌وپرورش به ما اعلام کرد که ۱۴هزار دانش‌آموز موفق نشدند به شبکه شاد متصل شوند که از این تعداد ۳۶۰۰ نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد بودند.
وی با اشاره به این که تا کنون ۹۰۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان تهیه شده، مطرح کرد: این تبلت‌ها با استفاده از کمک مردم، ظرفیت خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری و دفتر مرکزی کمیته امداد تهیه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: قیمت این تبلت‌ها سه میلیون تومان است که نیمی از در استان تهیه شده و مابقی نیز توسط دفتر مرکزی پرداخت شده‌است.
ترکمانه در پایان خاطرنشان کرد: تعداد تبلت‌های تهیه شده با جامعه هدف ما تفاوت زیادی دارد بنابراین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولویت دریافت تبلت‌ها با خانواده‌هایی بود که بیش از یک دانش‌آموز در منزل دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن