Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جاده‌های همدان برف‌روبی شد

جاده‌های همدان برف‌روبی شد

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل نیروهای راهداری این اداره کل برای بازگشایی راههای استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مسعود رستمی گفت: به دنبال هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش برف ، مه گرفتگی و کاهش دمای هوا و با توجه به بارش برف و وجود مه و کولاک در بیشتر محورهای مواصلاتی استان ضروری است، رانندگان گرامی با پرهیز از سفرهای غیر ضروری، رعایت نکات ایمنی، سرعت مجاز و همراه داشتن زنجیر چرخ از بروز حوادث خطرناک جاده ای جلوگیری کنند.
رستمی افزود: همه اکیپ های راهداری استان با آمادگی ۱۰۰ درصدی در گردنه های برفگیر استان مستقر هستند.
وی ادامه داد: عملیات بازگشایی جاده‌ها و محورهای ارتباطی این استان در پی ریزش برف از شب گذشته آغاز شد و نیروهای راهداری همچنان در حال بازگشایی راه ها هستند.
رستمی یادآور شد: راهدارخانه‌های استان از ۲۰‌ آبان در حال آماده‌باش طرح زمستانی هستند.
وی تأکید کرد: حجم سنگین برف و لغزندگی محورهای کوهستانی استان، همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها را ضروری می کند.
سرپرست معاونت راهداری استان همدان اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری استان همدان ذخیره شده که به منظور جلوگیری از انسداد و بازگشایی احتمالی راهها، بر سطوح جاده‌های استان ریخته می شود.
رستمی ابراز داشت: در طرح راهداری زمستانی امسال ۳۴ راهدارخانه استان، ۵۴۲ نیرو با بکارگیری ۳۰۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری مشغول به فعالیت هستند. 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن