Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی احتمال ورود موج چهارم کرونا در اواخر بهمن‌ماه

احتمال ورود موج چهارم کرونا در اواخر بهمن‌ماه

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از احتمال ورود موج 4 كرونا در اواخر بهمن ماه به دليل افزايش اندك تعداد موارد مثبت و بيماران سرپايي خبرداد. 

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ابراهيم جليلي با تاكيد براينكه وضعيت كرونا در جامعه بسيار شكننده است، مطرح كرد: تعداد موارد بستري در هفته هاي گذشته بين 250 تا 300 نفر درحال نوسان بوده است؛ اين درحاليست كه شرايط در حوزه بيماران سرپايي و موارد مثبت از وضعيت پايدار چند هفته گذشته خارج شده و افزايش اندكي را داشته است.
وي با بيان اينكه براساس آمارهاي موجود، احتمال افزايش موارد مبتلايان در هفته هاي بعد و به دنبال آن امكان پيدايش موج چهارم كرونا تا اواخر بهمن ماه وجود دارد، اظهار كرد: جلوگيري از بروز موج چهارم بستگي به رفتار مردم و رعايت حداكثري پروتكل‌هاي بهداشتي دارد؛ مادامي كه مردم استفاده از ماسك و فاصله گذاري اجتماعي را رعايت كنند، تغييري در شرايط فعلي نخواهيم داشت.
معاون درمان دانشگاه  از بستري 270 بيمار مشكوك به كروناويروس در 24 ساعت گذشته در سراسر بيمارستان‌هاي استان خبرداد و افزود: یک هفته در استان شاهد روند ثابت و گاها كاهشي آمار مبتلايان به كوويد-19 بوده ايم؛ درحال حاضر متاسفانه با تعداد اندك افزايشي در موارد مثبت و بستري آلارم هايي از ورود موج 4 را احساس مي كنيم./ همدان‌آنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن