Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تزریق ۲۳۵ دوز واکسن کرونا به کادر درمان استان همدان

تزریق ۲۳۵ دوز واکسن کرونا به کادر درمان استان همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از تزریق ۲۳۵ دوز واکسن کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ابراهيم جليلي با اشاره به ورود واكسن كرونا از چندروز گذشته و توزيع آن با با اولويت كادر درمان شاغل در بخش‌هاي مراقبت ويژه، مطرح كرد: بيمارستان‌هاي سينا، شهيدبهشتي، بعثت، آتيه و امام حسين ملاير در استان همواره در زمره مراكزي هستند كه تعداد بالاي بيماران مبتلا به كرونا را پذيرش كرده اند؛ از اين رو اولويت واكسيناسيون، كادر شاغل در بخشICU اين بيمارستان‌ها بوده است.
وي با بيان اينكه در 4 روز گذشته 235 دوز واكسن به كادر درمان تزريق شده است، اظهار كرد: درمجموع 12 هزا نفر تحت عنوان كادر درمان در استان مشغول خدمت هستند؛ واكسيناسيون تمام افراد واجد شرايط به تدريج باتوجه به محموله هاي ارسالي با اولويت كادر درمان انجام خواهد گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اينكه واكسيناسيون كامل تا اواخر شهريور ماه سال آينده به طول خواهد انجاميد، خاطر‌نشان كرد: واكسن هاي وارد شده بايد در دو دوز به دست افراد برسد؛ لازم به عنوان است محموله جديد واكسن ارسالي در روز گذشته، طي يك هفته جاري به استان ارسال خواهد شد.
دکتر جليلي رفتار و خيز مجدد كرونا را مستقيما مرتبط با رفتار مردم خواند و افزود: درحال حاضر شاهد روند افزايشي و يا كاهشي نبوده ايم؛ تعداد موارد بستري روزانه همواره بين 260 تا 300 نفر نوسان دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن