Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی روند افزایشی کرونا در همدان/ مردم مراقب باشند

روند افزایشی کرونا در همدان/ مردم مراقب باشند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: روند ابتلا به کرونا در استان همدان افزایشی شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد طاهری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تعداد مراجعه بیماران تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا بوده ایم تصریح کرد: در طول 24 ساعت گذشته 17 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 559 بیمار کرونایی در استان همدان جان خود را از دست داده‌اند.
طاهری با بیان اینکه در حال حاضر 57 بیمار تنفسی و مبتلا به کرونا در بخش عادی بیمارستان‌های استان و 17 بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند تصریح کرد: وضعیت 27 بیمار نیز بسیار وخیم گزارش شده است.
وی درباره وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان اظهار داشت: آمار بیماران مثبت و قطعی کرونا در اسدآباد 387، بهار 631، تویسرکان 679، رزن 467، درگزین 202، فامنین 192، کبودراهنگ 689، ملایر1942، نهاوند 1186 و همدان 4052 مورد گزارش شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه برگزاری هرگونه دورهمی و روابط درون خانوادگی سبب تسریع در گردش ویروس می‌شود عنوان کرد: حفظ فاصله 2 متری از دیگران و استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ضروری است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن