Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رفع مشکلات ارتباطی در بانک‌های همدان با تلاش مخابرات

رفع مشکلات ارتباطی در بانک‌های همدان با تلاش مخابرات

سرپرست مخابرات منطقه همدان با رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان دیدار کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدعلی گرزین سرپرست مخابرات منطقه همدان، هدف از این دیدار را رفع موانع و مشکلات زیر ساختی و ارتباطی بانک ها دانست.

وی هدف مخابرات از این دیدار را حفظ تعاملات و برقراری رابطه دو سویه بیان کرد و گفت: ما درصدد هستیم در حوزه آی تی، پشتیبانی فعالی در استان و کشور داشته باشیم و باید امنیت وپایداری سرویس را با تجهیزات بروزتری بالا ببریم و شبکه بانکی استان را در بستری امن تر داشته باشیم.
گرزین افزود: تلاش ما این است که Backup دیتایی بانک ملی در استان داشته باشیم و این در نوع خود بسیار حائز اهمیت است؛ پیشنهاد ما این است که برای رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهتر ، تمام سرویس ها بر روی بستر فیبرنوری باشد به ویژه شعبات اصلی بانکها که عضو بزرگی از جامعه را تشکیل می دهند.
گرزین خاطرنشان کرد: فیبر نوری علاوه بر امنیت بالا ، بستر پیاده سازی بهتری در مقایسه با کابل مسی است ؛ در سال ۹۸ بانکها خسارت زیادی را متحمل شدند که اگر برروی بستر فیبر نوری بودند آسیب کمتری می دیدند.
محمد طوماسی رییس امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: ما در استان در تمام سازمانها و ادارات، شاهد فعالیت گسترده تیم مخابرات هستیم و امیدواریم که بتوانیم تعامل دوجانبه ای با هم داشته و خدمات بهتری در راستای برنامه ها واهداف بلند مدت داشته باشیم‌.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن