Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مراکز تعویض پلاک همدان تعطیل است

مراکز تعویض پلاک همدان تعطیل است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به علت شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت همدان، مرکز تعویض پلاک مرکز استان و دفاتر خدمات خودرویی فعال در شهرستان ها تعطیل شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: با توجه به اینکه مراکز و دفاتر تعویض پلاک از اماکن پر ازدحام به شمار می رود برای پیشگیری از سرایت بیماری به مراجعه کنندگان، این مراکز و خدمات خودروی تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در این شرایط قرمز کرونایی آزمون کتبی و آیین نامه به علت نیاز به حضور جمعی افراد در محل آزمون، با هدف پیشگیری از تجمع، از متقاضیان دریافت گواهینامه دریافت نمی شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: آزمون عملی به صورت انفرادی توسط پلیس صورت می گیرد همچنین در آموزشگاه های رانندگی کلاس آیین نامه تعطیل شده اما آموزش عملی انجام می شود.
سرهنگ فکری ادامه داد: نیروهای مستقر در مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی این استان در سطح شهر حضور دارند و از توان آنها برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی استفاده شده است.
وی گفت: با توجه به تعطیلی مراکز تعویض پلاک و برگزاری آزمون آیین نامه و افزایش متقاضیان در نوبت دریافت این خدمات، به طور حتم با پایان یافتن وضعیت قرمز کرونایی پلیس در ۲ شیفت کاری صبح و بعد از ظهر به مراجعه کنندگان خدمات می دهد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: افرادی که اعتبار قولنامه خودرو آنها در زمان تعطیلی مرکز شماره گذاری به اتمام برسد این قولنامه تا زمان بازگشایی مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی اعتبار دارد.
سرهنگ فکری اظهار داشت: همدان دارای یک مرکز تعویض پلاک در مرکز استان و هفت دفتر خدمات خودرویی در شهرستان ها بوده که محدوده اختیارات و خدمات دفاتر، محدود به تعویض پلاک خودروهای شخصی ساکنان در شهرستان است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن