Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمبود کادر درمانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

کمبود کادر درمانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در شرایط کنونی اپیدمی کرونا این دانشگاه در بخش درمان با کمبود نیرو به ویژه پرستار مواجه است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر حسن بهرامی افزود: با وجود کمبود نیرو بخشی از پرسنل درمانی این استان نیز به کرونا مبتلا شدند که تعدادی از آنها پس از گذراندن دوران استعلاجی دوباره بر سرکار بازگشتند.
وی اضافه کرد: مرخصی استعلاجی کادر درمان، استراحت به واسطه بارداری و بستری بودن به علت ابتلا به کرونا، سبب کاهش نیروهای فعال در معاونت درمان شده است.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: پرستاران و پزشکان فعال در بیمارستان مجبور به فعالیت چند برابر توان و حضور در شیفت های مختلف بوده که این وضعیت سبب خستگی کادر درمان شده است.
بهرامی تنها راهکار را استفاده از توان نیروهای توانمند و زبده دانست و گفت: اکنون نیروی جدید درمانی برای جایگزینی نیروهای فعلی و یا استفاده از آنها به عنوان پشتیبان را نداریم.
وی بیان کرد: استفاده از توان افراد غیرحرفه ای در بخش درمان، این حوزه را با مشکلات و چالش های جدی مواجه می کند بنابراین بهره گیری از توان این افراد برای مقابله با اپیدمی کرونا نیز امکان پذیر نیست.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این مجموعه را در انجام وظایف و مسئولیت ها یاری دهند.
بهرامی ادامه داد: به طور حتم با زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی ها می توان آمار ورودی به بیمارستان ها را کاهش داده و این مجموعه را در خدمات رسانی بهتر به بیماران کمک کرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن