Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در همدان

افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در همدان

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: تعداد پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به منظور دسترسی آسان شهروندان به این مراکز افزایش می‌یابد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خیراندیش بیان کرد: ساختمان هلال احمر موجود در شهرک شهید مدنی برای تزریق واکسن کرونا آماده سازی می شود تا ساکنان این شهرک و مناطق حاشیه ای از این پس در این پایگاه نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هم اینک سه پایگاه تجمیعی تزریق واکسیناسیون شامل تالار قرآن در بلوار ارم، مرکز بهورزی در چهار راه خواجه رشید و سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی فعال هستند و روزانه شمار زیادی از شهروندان با مراجعه به این مراکز نسبت به تزریق واکسن اقدام می کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان ادامه داد: یکی از اولویت های حوزه بهداشت و درمان عدالت در دسترسی افراد به خدمات بهداشتی است بر این اساس پایگاه جدید نیز در منطقه شهرک شهید مدنی با توجه به بالا بودن جمعیت این منطقه و دوری آنها نسبت به مراکز پیش بینی شده دایر می شود.

دکتر خیراندیش بیان کرد: تاکنون ۲۷۰ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان همدان تزریق شده است که در دُز نخست به ۱۸۰ هزار نفر و در دُز دوم به ۹۰ هزار نفر واکسن تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: در دُز نخست ۴۰ درصد و در دُز دوم ۲۰ درصد جمعیت دارای شرایط شهرستان همدان علیه کرونا واکسینه شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در زمینه واکسن وجود ندارد گفت: در حال حاضر سه نوع واکسن برکت، سینوفارم و استرازنکا در پایگاه های واکسیناسیون شهرستان همدان به افراد واجد شرایط تزریق می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن