Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در همدان آغاز شد

واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در همدان آغاز شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از آغاز تزریق واکسن کرونا برای افراد ۱۸ سال به بالا در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد خیراندیش از  تزریق واکسن کرونا برای افراد ۱۸ سال به بالا در مناطق شهری و روستایی همدان خبر داد و اظهار کرد: گروه‌های جمعیتی مشمول برنامه واکسیناسیون کرونا در مناطق شهری پس از ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir و دریافت پیامک نوبت دهی شامل زمان و مکان مراجعه به همراه داشتن کارت ملی می‌توانند به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
وی به مردم توصیه کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از ایجاد تجمع، از مراجعه بدون دریافت پیامک نوبت‌دهی به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در حال حاضر در همدان سه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعال است گفت: پایگاه شماره یک سالن ورزشی سردار سلیمانی در حدفاصل پل هوایی و میدان عاشورا مقابل پایانه اتوبوسرانی، پایگاه شماره (٢) کلینیک شیخ الرئیس سابق به آدرس بلوار خواجه رشید بعد از روگذر خواجه رشید و پایگاه شماره (٣) تالار قرآن واقع در بلوار ارم در دو شیفت صبح و بعدازظهر در حال فعالیت است.
وی به فعالیت یک پایگاه خودرویی به آدرس بلوار ارم محوطه پشت شهربازی رنگین کمان اشاره کرد و افزود: این پایگاه در شیفت صبح آماده ارائه خدمت  است.
خیراندیش تاکید کرد: دانشجویان همه دانشگاه‌ها اعم از دولتی و پیام‌نور، آزاد، غیرانتفاعی می‌توانند به پایگاه واکسیناسیون دانشجویان در محل شهرک مدنی، میدان فاطمیه، خیابان ابوطالب، دبیرستان پسرانه دانشگاه بوعلی سینا با همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی مراجعه و واکسن دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در جمعیت روستایی نیز فراخوان مشمولین برنامه از طریق پرسنل بهداشتی انجام می‌شود./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن