Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تامین لوازم التحریر برای ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در همدان

تامین لوازم التحریر برای ۱۵ هزار دانش‌آموز نیازمند در همدان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از تأمین مایحتاج ۱۵ هزار و ۷۳۸ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مهدی جعفری تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت استان همدان را ۱۵ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد و افزود: با توجه‌ به عدم امکان حضور دانش‌آموزان در مدارس به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا فراهم‌کردن زمینه بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت از آموزش غیرحضوری است.
وی با اشاره به اینکه کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم این نهاد است، تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان ۱۵ هزار نفر و تعداد دانشجویان تحت حمایت در سطح استان ۷۳۸ نفر است که آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند، همچنین از بین دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان، ۳۱ دانشجو استعداد درخشان هستند.
جعفری مطرح کرد: افتخار ما این است که امسال در بین دانش‌آموزان جامعه هدف کمیته امداد در سال‌جاری ۳۰ دانش‌آموز همدانی که تحت حمایت کمیته امداد بودند موفق به کسب رتبه زیر ۱۰ هزار در کنکور سراسری شده که در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی مشغول به تحصیل بودند.
وی در پایان با اشاره به عملکرد فرهنگی این نهاد گفت: سال گذشته ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک ‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان، برگزاری آموزش‌های مجازی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان همدان هزینه شد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن