Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تزریق یک میلیون و ۵۹۳ هزار دُز واکسن در همدان/ سینوفارم محبوب‌ترین واکسن همدانی‌ها شد

تزریق یک میلیون و ۵۹۳ هزار دُز واکسن در همدان/ سینوفارم محبوب‌ترین واکسن همدانی‌ها شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از تزریق ۱۰۵۴ دز یادآور در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خزائی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: تا ۲۶ مهرماه امسال یک میلیون و ۸۸ هزار و ۹۱۱ دز در نوبت اول، ۵۰۳ هزار و ۱۴۲ دز در نوبت دوم و یک هزار و ۵۴ دز در نوبت سوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۱۰۷ دز است.

وی بیان کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی استان در تزریق واکسن کرونا یک میلیون و ۲۲ هزار و ۹۶ دز در نوبت اول، ۴۷۲ هزار و ۳۵۱ دز در نوبت دوم، یک هزار و ۴۸ دز در نوبت سوم و در مجموع یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۴۹۵ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به تزریق ۴۷۳ هزار و ۴۷۸ دز در نوبت اول، ۱۹۷ هزار و ۵۹۰ دز نوبت دوم، ۶۵۹ دز نوبت سوم و در مجموع ۶۳۵ هزار و ۷۲۷ دز در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در اسدآباد ۶۶ هزار و ۸۱۵ دز در نوبت اول، ۳۰ هزار و ۷۹۱ دز نوبت دوم، ۶ دز نوبت سوم و در مجموع ۹۷ هزار و ۶۱۲ دز تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند ۱۰۶ هزار و ۶۸۶ دز نوبت اول، ۵۰ هزار و ۶۰۶ دز نوبت دوم، ۴۵ دز نوبت سوم و در مجموع ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ دز واکسن کرونا تزریق شده است گفت: در شهرستان ملایر این میزان در نوبت اول ۱۶۹ هزار و ۵۳۲ دز، ۸۴ هزار و ۵۷۲ دز در نوبت دوم، و ۸۸ دز در نوبت سوم بوده که در مجموع به ۲۵۴ هزار و ۱۹۲ دز می رسد.

دکتر خزائی با بیان اینکه ۷۳ هزار و ۳۸۵ دز در نوبت اول ، ۳۰ هزار و ۴۷۴ دز نوبت دوم، ۵۷ دز در نوبت سوم و ۱۰۳ هزار و ۹۱۶ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ تزریق شده است افزود: در شهرستان فامنین این میزان ۲۳ هزار و ۸۴ دز در نوبت اول، ۱۰ هزار و ۶۵۳ دز نوبت دوم، ۱۰ دز نوبت سوم و ۳۳ هزار و ۷۴۷ دز در مجموع بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۲۷ هزار و ۳۵۳ دز در نوبت اول، ۱۳ هزار و ۴۶ دز در نوبت دوم، ۲ دز در نوبت سوم و ۴۰ هزار و ۴۰۱ دز در مجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در شهرستان رزن این میزان ۴۷ هزار و ۷۸۱ دز در نوبت اول، ۲۰ هزار و ۲۹۰ دز در نوبت دوم، ۷۱ دز در نوبت سوم و ۶۸ هزار و ۱۴۲ دز در مجموع بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه در تویسرکان ۶۳ هزار و ۵۱۴ دز در نوبت اول ، ۳۲ هزار و ۶۳۲ دز نوبت دوم، ۳۳ دز در نوبت سوم و در مجموع ۹۶ هزار و ۱۷۹ دز واکسن کرونا تزریق شده است عنوان کرد: سهم شهرستان بهار ۷۳ هزار و ۲۸۳ دز نوبت اول، ۳۲ هزار و ۴۸۸ دز نوبت دوم، ۸۳ دز در نوبت سوم و در مجموع ۱۰۵ هزار و ۸۵۴ دز بوده است.

وی با تاکید به اینکه آمار تزریق روزانه استان در نوبت اول ۸ هزار و ۶۷۳ دز و در نوبت دوم ۱۵ هزار و ۹۳۸ دز و در نوبت سوم ۸۸ دز است گفت: مجموع تزریق روزانه استان ۲۴ هزار و ۶۱۱ دز بوده است.

دکتر خزائی آمار واکسیناسیون کووید استان را یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۴۹۵ دز دانست و افزود: بیشترین میزان واکسن تزریق شده سینوفارم با یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۹۴۵ دز است.

وی خاطرنشان کرد: کوو ایران برکت با ۱۲۵ هزار و ۳ دز، آسترازنکا با ۱۱۸ هزار و ۲۲۶ دز، اسپوتنیک با ۱۷ هزار و ۳۰۹ دز، سوبرانا ۲ با ۱۰ هزار و ۸۹۱ دز و بهارات با ۲ هزار و ۱۲۱ دز به ترتیب دیگر واکسن های تزریقی در استان هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن