Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی به جوانان همدانی

برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی به جوانان همدانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دوره‌های آموزشی سبک زندگی برای جامعه جوانان برگزار شود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با بیان اینکه ترویج فرهنگ فرزندآوری و افزایش جمعیت نیازمند تعریف یک ساختار است، گفت: خوشبختانه امروز به همت نمایندگان محترم قانون جوانی جمعیت در کشور تصویب شده است امیدواریم در مرحله اجرا نیز به‌صورت جدی پیگیری شود تا شاهد کاهش دغدغه‌های جوانان باشیم.
وی ادامه داد: جوانان ما امروز باید برای بهترشدن کیفیت زندگی خود این را بدانند همه آنچه که در طول چندین سال به دست می‌آید یک‌شبه محیا نمی‌شود لذا باید برگزاری آموزش‌های سبک زندگی را توسعه دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید شرایط را برای زندگی و تشکیل خانواده برای جوانان آسان کنند، گفت: افزایش آمار ازدواج در جامعه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود در جامعه را رفع می‌کند لذا امیدواریم باهمت جمعی و انجام وظایف محوله توسط دستگاه‌های مرتبط با جوانان شاهد پویایی و نشاط هرچه بیشتر در جامعه جوانان باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع فرزندآوری مقوله بسیار مهمی است اما تربیت فرزند نیز بسیار مهم‌تر از آن است، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه خانواده آموزش‌های قبل از فرزندآوری را برای زوجین برگزار کنند چراکه تربیت فرزند مفید برای جامعه حائز اهمیت است.
سیفی با انتقاد بر اینکه ۱۲ دستگاه اجرایی متولی و مسئولیت در حوزه جوانان دارند، گفت: باید تلاش شود تا با هم‌افزایی بخش از مشکلات جوانان استان را رفع کنیم.
در ادامه حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در «رویداد مادرانه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، فرهنگیان و کنشگران عرصه جمعیت استان همدان» برگزار شد با بیان اینکه اعتماد به جوانان نتایج مثبتی در پیش دارد، گفت: نباید به بهانه‌های مختلف همچون نداشتن رزومه از ظرفیت نیروی انسانی جوان استفاده نکرد.
وی تصریح کرد: در طرح جوانی جمعیت قوانین بسیار خوبی وضع شده و حمایت‌های خوبی نیز از جوانان شده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به بحث جوانان و جمعیت دارند، گفت: باید همه ظرفیت‌های کشور برای رفع دغدغه‌های این دو حوزه بکار گرفته شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن