Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مطالبات داروخانه‌های همدان پرداخت شد

مطالبات داروخانه‌های همدان پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات آذر ماه داروخانه های استان خبر داد.

سعید فرجی در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، گفت: به دنبال پرداخت مطالبات پزشکان و بیمارستانها ، مطالبات آذرماه داروخانه های استان نیز پرداخت شد.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان اظهار کرد: سالهای قبل بدهی‌های عمده‌ای به  موسسات ومراکز درمانی داشتیم و گاهی بدهی های ما به چندین ماه می‌رسید اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت پرداخت‌ها بسیار بهتر شده است و اسناد ارسال شده از موسسات و مراکز درمانی به سرعت رسیدگی و در اسرع وقت نیز پرداخت می گردد. امیدواریم تسریع در پرداخت مطالبات منجر به ارتقاء کیفیت خدمات سلامت و همچنین افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان همچنین ابراز امیدواری کرد که با تسریع در پرداخت مطالبات ، موسسات و مراکز درمانی استان دغدغه کمتری برای رفع نیازها و کمبودهای خود داشته باشند و این امر موجب تسهیل در خدمت رسانی به مردم گردد. 

فرجی یادآور شد : با توجه به رویکرد راهبردی سازمان بیمه سلامت در خصوص استقرار سازمان الکترونیک همانطور که قبلاً هم بیان شده بود با الکترونیکی شدن فرآیندهای ارائه خدمات و پذیرش و رسیدگی اسناد پزشکی نه تنها در پرداختهای سازمان تسریع بعمل خواهد آمد بلکه با ساماندهی مراجعات و مدیریت بهتر خدمات ارائه شده ، امکان اصلاح سایر مشکلات حوزه سلامت بیش از پیش فراهم خواهد شد.

خبرنگار: میثم مصطفایی

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن