Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ۹۳.۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان همدان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند

۹۳.۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان همدان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۲۳۶ هزار و ۷۳۳ دُز واکسن کرونا تاکنون در استان تزریق شده است، گفت: در مجموع ۹۳.۳ درصد افراد بالای ۱۲ سال این استان نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید پورحسینی اظهار داشت: همچنین ۸۳.۹ درصد از جمعیت این گروه سنی در استان همدان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: میزان تزریق نوبت اول واکسن کرونا در  جمعیت بالای ۱۸ سال استان هم ۹۳.۳ درصد است.

پورحسینی افزود: درصد واکسیناسیون این گروه سنی در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا ۸۵.۴ درصد و در نوبت سوم ۴۸.۴ درصد است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان در خصوص واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان نیز افزود: ۹۵.۲ درصد از جمعیت این رده سنی نوبت اول و ۸۳.۶ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گفته پورحسینی، همچنین ۲۶.۳ درصد گروه سنی پنج تا ۱۱ سال در استان همدان نوبت اول و ۱۳.۴ درصد هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: ۱۰۰ درصد مادران باردار در استان، نوبت اول واکسن کرونا و ۹۸.۲ درصد نیز نوبت دوم را تزریق کرده اند.

پورحسینی گفت: مجموع موارد مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون ۱۱۵ هزار و ۱۳۲ نفر، موارد مثبت بستری ۳۴ هزار و ۵۸۸ بیمار، بهبود یافتگان ۳۱ هزار و ۳۷ نفر و موارد مثبت فوتی سه هزار و ۴۰۷ نفر است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان تویسرکان، ملایر، اسدآباد و بهار در وضعیت آبی و  ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن