Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی فعالیت ۱۵۰ دستگاه برفروب و ۵۰۰نیروی خدمات شهری در پاکسازی معابر همدان

فعالیت ۱۵۰ دستگاه برفروب و ۵۰۰نیروی خدمات شهری در پاکسازی معابر همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به منظور پاکسازی معابر شهر همدان در هر شیفت کاری ۵۰۰ نیرو مشغول خدمت رسانی و فعالیت هستند.

به گزارش "همدان نیوز"، حامد جلیلوند اظهار داشت: بیشتر از 150 دستگاه برف روب در 24 ساعت گذشته در معابر شهر همدان مشغول به کار هستند که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته هیچ مسدودیت و گرفتگی معبر در اثر بارش برف را نداشتیم.

وی بیان کرد : از ابتدای بارش برف در شهر همدان کلیه پرسنل حوزه معاونت خدمات شهری در حال آماده باش کامل بوده و با توجه به مقدار بارش برف نمک پاشی با رعایت کامل ضوابط زیست محیطی در کلیه نقاط شهر صورت گرفته است .

این مقام مسئول: باوجود بارش مداوم و جایگزین شدن برف در سطح شهر تمامی معابر در طول بارش برف که در یک باره زمانی طولانی بی نظیر است باز بوده و تردد هم به سهولت انجام شده است.

جلیلوند از شهروندان خواست تا از وسیله نقلیه شخصی در این شرایط استفاده کمتری داشته باشند و عنوان کرد: شهروندان عنایت داشته باشند به منظور جلوگیری از ترافیک و تصادف در شهر از وسایل نقلیه عمومی برای ترددهایشان استفاده کنند.

وی همچنین تاکید کرد: شهروندانی که تمایل به دریافت کیسه های نمک و ماسه برای برف روبی معبر منازل خود را دارند با مراجعه به معاونت خدمات شهری شهرداری مناطق مربوط به خود می توانند به صورت رایگان این بسته ها را دریافت نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در خصوص هرگونه مشکل در حوزه خدمات شهری با شماره 137 تماس حاصل نمایند و انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح کنند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن