Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجرای پویش همراهان سفر ایمن در همدان

اجرای پویش همراهان سفر ایمن در همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اجرای پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزادراه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، ایوب اسدالهی با بیان اینکه ایام پیک سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد اظهار کرد: تسریع در روند ایمن‌سازی محورهای دهمدان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ضرورت دارد.

وی برگزاری جلسات مداوم وارائه گزارش روزانه را در این راستا لازم دانست و گفت:  تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی برای ایمن‌سازی محورهای پرحادثه و کاهش تصادفات از راه‌های استان بازدید شده تا هر چه سریعتر لکه‌گیری آسفالت، نصب نیوجرسی، استفاده از علائم ایمنی و هشداردهنده در جاده‌ها انجام گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزادراه اجرا خواهد شد عنوان کرد: بیشترین حجم تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها رخ می‌دهد و طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزادراه اجرا خواهد شد و دو محور مهم دیگر نیز در دستور کار قرارخواهد گرفت.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن، فرهنگ‌سازی، ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح رانندگی است که با تشویق رانندگان به توقف در حین سفر و رفع خستگی تحقق می‌یابد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: ادارات وزارت راه و شهرسازی در استان همدان باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات مناسب، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن‌تر از سال‌های قبل برگزار شود./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن