Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز در همدان

جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز در همدان

معاون عمرانی فرماندار همدان بر برخورد جدی با متخلفان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا زمانی در کارگروه پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان همدان، اظهار کرد: تیم‌های بازرسی و کنترل و نظارت ویژه ایام نوروز به منظور برخورد با متخلفانی که با سوءاستفاده از ایام تعطیلات نوروز اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌کنند، تشکیل شود.

وی بر توجه به بحث فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی و برخورد با ساخت‌و سازهای غیرمجاز در مراحل اولیه با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های شخصی و ملی تأکید کرد.

زمانی با تأکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز حریم شهر در کمیسیون ماده ۱۰۰ به‌ویژه در مناطق حیدره، مسیر امامزاده محسن(ع)، ابرو و سد اکباتان، تصریح کرد: شهرداری همدان نسبت به پیگیری و دریافت مجوز راه‌اندازی یگان حفاظت شهرداری مکلف شده و همچنین حفاظت از حریم رودخانه ها و راه ها و برخورد با متخلفان توسط شرکت آب منطقه‌ای و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت بگیرد.

زمانی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل، نظارت و برخورد جدی جهادکشاورزی با متخلفان تفکیک و ساخت‌و سازهای غیرقانونی در باغات و اراضی کشاورزی، توجه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها به حفاظت از اراضی تحت مالکیت و جلوگیری از هر گونه تصرف غیرقانونی سامانه ۱۶۵۶ راه‌و شهرسازی و ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن