Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ در همدان

احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ در همدان

رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در بازدید میدانی با حضور در زمین های آماده ساخت پروژه های فرهنگی و ورزشی در منطقه دو و چهار موارد را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را صادر کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این بازدید رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مدیریت شهرداری منطقه دو و چهار اظهار کرد : مدیریت شهری در سال جاری اقدامات خوبی در راستای گسترش فضاهای ورزشی و اجرای پروژه های فرهنگی انجام داده است که قابل تقدیر است.

رضا غلامی خجسته در بازدید از پروژه در دست اجرای پارک ورزشی منطقه دو واقع در شهرک بهشتی افزود : این بوستان نخستین پارک تخصصی ورزشی در همدان است که در وسعت بالاتر ساخته می شود.

خجسته اضافه کرد : ساخت پارک تخصصی ورزشی به گونه ای طراحی شده است که تمامی اقشار می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و امکانات طراحی شده برای این پارک شامل قسمت های مختلفی از جمله فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، پیست دوچرخه سواری ، زمین چمن مصنوعی ، بدمینتون و... است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان در ادامه از احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ در منطقه نایب احمد خبر داد و اضافه کرد : زمین این مجموعه در مساحتی حدود دو هزار مترمربع احداث خواهدشد.

خجسته بودجه 95 ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی نایب احمد را 500 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد : اقدامات اداری و عملیات اجرایی این پروژه پس از تصویب در صحن شورا شروع می شود.

در ادامه بازدید رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان از زمین آیین روشن واقع در اسلامشهر بازدید کرده و موارد را مورد بررسی قرار دادند و برآماده سازی زمین جهت فوتبال محلات تاکید کردند همچنین در ادامه از فعالیت موکب سردار شهید همدانی (پذیرایی از زائران کربلا) بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است: با توجه به استقبال جوانان محلات از ورزش در زمین تازه ساز اسلامشهر در حاشیه بازدید از این زمین اعضای کمیسیون به بازی فوتبال با جوانان این محله پرداختند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن