Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان 1400 اسکیت‌باز دارد

همدان 1400 اسکیت‌باز دارد

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ اسکیت‌باز در استان‌همدان به‌صورت سازمان‌یافته و حرفه‌ای و یک هزار اسکیت‌باز نیز به‌صورت تفریحی و پراکنده در این رشته فعالیت دارند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مهدی مجیدی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ سرعت اسکیت منطقه ۳ کشور اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی استان مرکزی و بین استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی، لرستان و کردستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات باهدف آشنایی استان‌های مجاور با ظرفیت‌های یکدیگر برگزار شد که در ارتقای سطح کیفی و کمی ورزشکاران مؤثر است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به نتایج تیم همدان در این مسابقات گفت: در رده‌بندی تیمی در بخش دختران، تیم مرکزی «ب» در سکوی نخست ایستاد، مرکزی «الف» نایب‌قهرمان شد و همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

مجیدی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش پسران، مرکزی «ب» اول شد، مرکزی «الف» در سکوی دوم ایستاد و کرمانشاه سوم شد.

وی بابیان اینکه رشته اسکیت در همدان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد، بیان کرد: رشد ۵ برابری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی از میزان علاقه‌مندی مخاطبان به این رشته زیبا و مفرح حکایت دارد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: با توجه به آمار اسکیت‌هایی که در شهرستان‌ها به فروش می‌رسد به این نتیجه رسیده‌ایم که شهرستان‌ها فعال هستند و مردم استقبال خوبی از این رشته دارند.

مجیدی بابیان اینکه این رشته در استان‌همدان از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: اسکیت در تمام شهرستان‌های استان‌همدان فعال‌شده و خوشبختانه افراد به نامی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ اسکیت‌باز در استان‌همدان به‌صورت سازمان‌یافته و حرفه‌ای و یک هزار اسکیت‌باز نیز به‌صورت تفریحی و پراکنده در این رشته فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن