Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان رکوردار همگانی کردن ورزش در کشور

همدان رکوردار همگانی کردن ورزش در کشور

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: هم اکنون رکوردار در همگانی کردن ورزش کشور هستیم و  امسال در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش کشور پیشتاز بوده ایم.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی سبزواری با اشاره به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش همدان اظهار کرد:  این جشنواره ورزشی به‌ صورت سراسری در تمامی استان‌های کشور در حال برگزاری است و هر استان میزبانی سه تا پنج رشته ورزشی را انجام می دهد.

وی بیان کرد: استان همدان در هفت رشته ورزشی کشتی، همگانی، پینگ پنگ، اسکیت، جودو، کبدی و دوومیدانی میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی است و اختتامیه این برنامه بیستم ماه جاری به میزبانی هیات ورزش های همگانی همدان در سالن 6 هزار نفری این شهر برگزار می شود.

سبزواری افزود: آیین پایانی این جشنواره نیز در مراسمی بیستم ماه جاری راس ساعت 14 به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش و حمایت های صورت گرفته از سوی رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و ضمیری کامل معاون دستگاه ورزش این استان گفت: برای حضور عموم مردم در اختتامیه این جشنواره 6 هزار کارت دعوت در حال توزیع است.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره با حضور ماهی صفت هنرمند مطرح کشور و چند هنرمند برجسته دیگر برگزار می شود و عموم مردم برای دریافت کارت دعوت تا روز چهارشنبه فرصت دارند تا در دفتر هیات همگانی حضور یابند.

سبزواری بیان کرد: در این مراسم مسئولان مطرح ورزش کشور و مسئولان اجرایی استان همدان نیز حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: تجلیل از فعالان هیات های ورزشی حاضر در این جشنواره نیز انجام خواهند شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن