Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اعزام هفت ورزشکار همدانی به مسابقات جهانی پیوند اعضا

اعزام هفت ورزشکار همدانی به مسابقات جهانی پیوند اعضا

هفت ورزشکار همدانی در ترکیب تیم های ملی برای اعزام به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور اسپانیا قرار گرفتند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس هیات ورزش های بیماران خاص استان همدان گفت: تیم های ملی پیوند اعضا ایران خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی آماده می کنند.

وی افزود: این تیم ها تمرینات آماده سازی خود را از آبان ماه سال گذشته زیر نظر مربیان و سه ماه پس از پایان مسابقات کشوری آغاز کردند که این تمرینات همچنان ادامه دارد.

عباس قهرمانی تصریح کرد: اردوی نهایی تیم های ملی پیوند اعضا ایران از بیست و نهم خرداد با دعوت 80 ورزشکار آغاز می شود و تا زمان اعزام به اسپانیا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هفت ورزشکار همدانی در ترکیب تیم های ملی برای اعزام به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور اسپانیا قرار گرفتند.

رئیس هیات ورزش های بیماران خاص استان همدان گفت: اعظم غفاری شریف در رشته اسکواش، مریم فریدونی ومصطفی آرمزد در رشته دارت و معصومه برجی، الهام محمدی تقدیر، بهاره بیگی و سمیه کریمی در رشته پینگ پنگ ورزشکاران اعزامی از استان همدان به این رقابت ها خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن