Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی سنگ‌نوردی در همدان

برگزاری اردوهای انتخابی تیم ملی سنگ‌نوردی در همدان

سرپرست این دوره از اردوهای تیم ملی سنگنوردی گفت: اولین مرحله اردوهای انتخابی تیم ملی سنگنوردی بانوان جمهوری اسلامی ایران در سالن سنگنوردی مرحوم فرهاد میرزاجانی برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حميد آسیابان با بیان اینکه اولین مرحله اردوهای انتخابی تیم ملی سنگنوردی بانوان جمهوری اسلامی ایران در سالن سنگنوردی مرحوم فرهاد میرزاجانی برگزار گردید افزود: 23 سنگنورد در بخش بانوان و 28 سنگنورد در بخش آقایان از استان های تهران، زنجان، فارس، خراسان شمالی، همدان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و... در این دوره از اردوها شرکت کردند.

سرپرست این دوره از اردوهای تیم ملی با اشاره به اینکه اینکه همدان میزبان شایسته ای در همه سال ها بوده گفت: در این دوره از اردوها که در دو بخش بولدرینگ و سرطناب برگزار می گردد، سنگنوردان توانمندی که بهترین امتیازات را کسب کنند جهت شرکت در مسابقات آسیایی بزرگسالان 2017 تهران انتخاب خواهند شد.

آسیابان تصریح کرد: اردوهای بخش بانوان از تاریخ 13 لغایت 14 تيرماه و اردوهای بخش آقایان از تاریخ 15 لغایت 16تیرماه در مجموعه سنگنوردی مرحوم فرهاد میرزاجانی برگزار می گردد.

وی در پایان افزود: مسابقات آسیایی بزرگسالان 2017 تهران از تاریخ 18 لغایت 24 شهریور با حضور کشورهای آسیایی در مجتمع مگاپارس برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن