Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی حضور 320 نفر در جشنواره بزرگ ماهیگیری غرب کشور

حضور 320 نفر در جشنواره بزرگ ماهیگیری غرب کشور

هشتمین جشنواره ماهیگیری غرب کشور با شرکت 320 نفر به میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی جزیره شادی بهار برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز"، رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: در این جشنواره که با شعار طبیعت بی آلایش، تفریح سالم و همزیستی انسان با طبیعت برگزار شد، ماهیگیران 7 استان کشور شرکت داشتند.

هادی سبزواری افزود: در بخش ماهیگری این جشنواره صمد برقی از استان البرز با صید ورزشی به وزن دو کیلوگرم و 200 گرم اول شد، صادق خلیلی از همدان با صید ورزشی به وزن وزن 2 کیلو و 100 دوم شد و حسین عسگری با صید ورزشی به وزن یک کیلو و 750 گرم در جای سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: همچنین حسین عسگری با صید ورزشی یک کیلو و 750 همدان چهارم شد، بیات و بهلولی به ترتیب با صید ورزشی یک کیلو و 740 گرم و یک کیلو و 680 گرم در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

سبزواری خاطرنشان کرد:  در بخش رهاسازی نیز عرفان کریملو از البرز  عنوان قهرمانی را کسب کرد، علیرضا سماواتی سه ساله از همدان دوم شد، صدرا مرادی از همدان در جای سوم قرار گرفت، نازنین شیرزادی از همدان چهارم شد و امیر شیری از همدان در مکان پنجم استاد.

علیرضا سماواتی با سه سال سن در بخش رهاسازی ماهی شرکت کرد که تمجید حاضران در همایش را به دنبال داشت.

همچنین در این همایش از خانواده ماهیگری رضا غفاری از ساوه، سهیل سهیلی فر از ساوه و مهدی بایزیدی از سنندج تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: از تیم ماهیگیری نهاوند به سرپرستی مهدی اشرفی نیز تقدیر شد.

سبزواری با قدردانی از مهندس اسدی مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی جزیره شادی بهار اظهار کرد: این مجموعه از پتانسیل بالقوه ای در برگزاری رویدادهای تفریحی ورزشی برخوردار است و انتظار داریم مسئولان با نگاه خاص به این مجموعه توجه کنند.

وی از رضا سیستانی کمیته ماهیگیری استان همدان و بهمن مینایی از کمیته ماهیگری شهرستان بهار بابت برگزاری مطلوب این جشنواره تشکر کرد.

نفرات برتر این جشنواره با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و تنی چند از مسئولان شهرستان بهار مورد تقدیر قرار گرفتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن