Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی امیدواریم مسابقات زیر 16 سال آسیا هرچه با شکوه‌تر در همدان برگزار شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال:
امیدواریم مسابقات زیر 16 سال آسیا هرچه با شکوه‌تر در همدان برگزار شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم مثل گذشته که میزبانی مسابقات زیر 14 سال پسران بر عهده استان همدان بود، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از بازیها نیز باشیم.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محمدرضا ساکت در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای هیات فوتبال همدان گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی هر گونه همکاری را برای برگزاری هر چه بهتر مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی زیر 16سال آسیا را دارد و امیدواریم مثل گذشته که میزبانی مسابقات زیر 14 سال پسران بر عهده استان همدان بود، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از بازیها نیز باشیم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال قصد دارد از تمام ظرفیت های استانها برای برگزاری مسابقات بین المللی استفاده کند. بدون شک استانها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. در همین راستا مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا را به تبریز واگذار کردیم.

سرپرست دبیرکلی خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است استانها توانایی، علاقه و انگیزه زیادی برای برگزاری رویدادهای بین المللی دارند و می توانند تجربه اندوزی کنند. فدراسیون فوتبال هیچ تفاوتی از نظر نگاه منطقه ای و جغرافیایی در استانها ندارد، چرا که فوتبال برای همه آنهاست. تمرکززدایی در برگزاری رویدادهای ورزشی مبنای عمل فدراسیون است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن