Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی بلندقامتان دانشگاه علوم پزشکی همدان گل کاشتند

بلندقامتان دانشگاه علوم پزشکی همدان گل کاشتند

دختران بسکتبالیست‌ دانشگاه علوم پزشکی همدان در مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال و بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به فینال راه یافتند.

به گزارش "همدان نیوز"، مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال و بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور ( ورودی المپیاد) از چهارم مردادماه با حضور 500 نفر از ورزشکاران، داوران و مربیان در حال برگزاری است که این مسابقات تا دهم مردادماه ادامه خواهد داشت.

تیم بسکتبال دختران دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دوره از مسابقات با اقتدار توانست رقیبان خود را شکست داده و به مرحله فینال راه یابد.

این تیم در نخستین دیدار از مسابقات با نتیجه ۳۸ بر ۶ بر مازندران غلبه کرد و در دومین دیدار خود با پیروزی ۲۶ بر ۱۹ برابر دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ورودی المپیاد کشوری راه پیدا کرد.

تیم بسکتبال دختران دانشگاه علوم پزشکی همدان توانست با نتیجه ۴۱ بر ۱۷ تیم دانشگاه علوم بهزیستی تهران را از پیش رو بردارد و با اقتدار به عنوان سرگروه راهی نیمه‌نهایی شود.

در دیدار نیمه نهایی مسابقات نیز تیم همدان با اقتدار و با نتیجه ۳۴ بر ۱ تیم اهواز را شکست داد و راهی فینال مسابقات شد که پس از برگزاری دیدار دانشگاه های علوم پزشکی گلستان و جهرم، رقیب همدان در مرحله نهایی مشخص خواهد شد.

گفتنی است تیم بسکتبال دانشگاه علوم پزشکی همدان متشکل از سيما كامكاري، ماريا كيمياي اسدي، فاطمه ابراهيمي شاد پي، زاهده بيات، ساجده اسدي، شادي عسليان، سها شكوهي، يگانه بيات، هما كرمي، مينا مساحي، صبا يزدانيان و زهرا نوري به عنوان بازیکن، سوده صابري به عنوان سرپرست، هلن معبودی به عنوان سرمربی و زهرا لطیفی به عنوان مربی است.

در این دوره از مسابقات علی ثقفی سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان، سرپرستی کاروان این دانشگاه را بر عهده دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن