Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می‌شود

سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می‌شود

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاههای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در راستای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی سه باشگاه غیر مجاز در همدان پلمب می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در راستای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی کمیته رسیدگی به تخلفات اماکن و فضاهای ورزشی استان با حضور اعضاء کمیته در محل دفتر معاونت توسعه امور ورزشی برگزار شد.

علی رشیدی در خصوص مصوبات این کمیته گفت: در این جلسه در خصوص تخلفات سه باشگاه خصوصی بیلیارد و بدنسازی مبنی بر عدم مجوز رسمی از سوی کمیسیون ماده 5 باشگاهها مقرر شد این باشگاه ها جهت پلمب به اداره اماکن معرفی گردند.

وی ادامه داد: در خصوص استخر های هتل بوعلی و هتل باباطاهر مقرر شد مکاتبات با مدیریت هتل ها جهت پیگیری اخذ مجوز بعمل آید و در صورت عدم اخذ مجوز طبق مقررات برخورد قانونی با این استخرها صورت گیرد.

علی رشیدی افزود: با توجه به گزارش هیات پزشکی ورزشی استان مبنی بر عدم بیمه نمودن ورزشکاران 19 باشگاه بدنسازی و ایروبیک مقرر گردید از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات یک هفته فرصت جهت بیمه نمودن ورزشکاران به باشگاه های خاطی داده شود و در غیر اینصورت برابر مقررات با این باشگاه ها برخورد لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص تخلف یکی از باشگاهها مبنی بر ایجاد جکوزی و مهد کودک غیر قانونی مقرر گردید کمیته نظارت بر سلامت باشگاهها از محل باشگاه مربوطه در رابطه با تخلفات بازرسی مجدد بعمل آورده و در صورت مشاهده تخلف ، کمیته رسیدگی به تخلفات فرصت 48 ساعته جهت جمع آوری به باشگاه خاطی داده شود و در غیر اینصورت طبق مقررات برخورد قانونی با این باشگاه صورت گیرد.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات باشگاه های استان تصریح کرد: با توجه به عدم مجوز فعالیت یکی از باشگاه های خصوصی در بخش بانوان مقرر شد مکاتبه لازم با باشگاه مربوطه جهت تعطیلی فعالیت بانوان بعمل آید و در صورت عدم تمکین نسبت به پلمپ مکان مربوطه از طریق اداره اماکن اقدام گردد.

وی گفت: بازرسی از اماکن ورزشی کشور موجب شده آمار اماکن فاقد مجوز کاهش یافته و با تخلفات باشگاه هابرخورد جدی شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن