Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی افتخاری دیگر برای بوکس همدان/ سعید نوروزی در کادر فنی تیم ملی

افتخاری دیگر برای بوکس همدان/ سعید نوروزی در کادر فنی تیم ملی

رئیس هیات بوکس همدان گفت: اسطوره همدانی و قهرمان سابق بوکس آسیا به عنوان مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران انتخاب شد.

به گزارش "همدان نیوز"، داود دوامی افزود: پس از جدایی سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان، اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا انتخاب شد.

وی با بیان اینکه سرمربی جدید تیم ملی بوکس پس از این انتخاب 'سعید نوروزی' مربی باتجربه و موفق همدان را به عنوان دستیار خود منصوب کرد افزود: سعید نوروزی پیشتر مربی تیم ملی نوجوانان کشور بود اما عملکرد درخشان وی همراه با تیم های بوکس استان همدان در 2 سال اخیر و سوابق ارزنده او باعث شد تا در ترکیب کادر فنی تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا قرار گیرد.

دوامی با اشاره به اینکه سعید نوروزی در کنار سایر اعضای زحمت کش هیات بوکس همدان در 2 سال اخیر تاثیر بسزایی در موفقیت تیم های بوکس استان در میادین ملی داشته اند، گفت: نوروزی در 2 سال گذشته هدایت چهار تیم بوکس همدان در رقابت های کشوری را برعهده داشت و عملکرد درخشان بوکسورهای استان در این رقابت ها نشان از قابلیت فنی این مربی با اخلاق و با سابقه همدانی داشت.

وی خاطرنشان کرد: بوکس همدان در این مدت مسیر موفقیت خود را به خوبی طی کرده است و تاکنون تمامی برنامه های تدوین شده در تقویم اجرایی هیات به خوبی هدفگذاری و تحقق یافته است.

رئیس هیات بوکس همدان یادآور شد: هیات بوکس همدان در2 سال گذشته موفقیت های ارزنده ای داشته است و باید با کمک به شرایط موجود بتوان این روند را بهتر از قبل در پیش گرفت.

دوامی افزود: حضور در تمامی رقابت های کشوری در ماه های گذشته نشان از توجه ویژه بوکس همدان به پیشرفت رده های سنی مختلف است و در کنار عنوان ها، ماحصل آن تجربه اندوزی ورزشکاران این رشته خواهد بود.

قهرمان طلایی چندین دوره بوکس کشور، قهرمان چندین دوره رقابت های بین المللی دهه فجر، قهرمان پیکارهای بین المللی جام یکصدمین سال تولد امام خمینی (ره)، قهرمانی جام بین المللی تمدن 2هزار ساله تاجیکستان، قهرمانی رقابت های بین المللی جام احمد کومرت ترکیه، نایب قهرمانی بین جام استقلال کشور تاجیکستان، قهرمان جام بین المللی انور چودری باکو جمهوری آذربایجان و دارای عنوان فنی ترین بوکسور و کاپ تکنیک در این رقابت ها از افتخارات سعید نوروزی مربی همدانی است.

نوروزی همچنین عضو تیم ملی در بازی های المپیک آسیایی دوحه قطر و تنها قهرمان آسیا در استان همدان و قهرمان رقابت های بین المللی مجارستان، رومانی و پاکستان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن