Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی مجمع انتخاباتی 10 هیئت‌ ورزشی همدان تاپایان امسال برگزار می‌شود

مجمع انتخاباتی 10 هیئت‌ ورزشی همدان تاپایان امسال برگزار می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌ همدان گفت: مجمع انتخاباتی 10 هیئت ورزشی همدان تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی ضمیری کامل با اشاره به برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی اظهار داشت: 11 مجمع انتخاباتی و سالیانه باهدف ساماندهی هیئت‌های ورزشی و با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی از ابتدای سال تاکنون در همدان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون مجامع انتخاباتی هیات های ورزش های همگانی، هندبال، کاراته، تیروکمان، دوومیدانی و گلف برگزار شده است.

وی افزود: مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی جودو، اسکواش، ورزش های نابینایان و کم بینایان، بسکتبال، بدمینتون، ورزش های ناشنوایان، دوچرخه سواری، سوارکاری، شطرنج و ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی نیز تا پایان سال برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری مجامع سالیانه هیئت‌های ورزشی گفت: توجه ویژه‌ای به برگزاری مجامع سالیانه هیئت‌های ورزشی داریم و از هیئت‌ها درخواست شده نسبت به برگزاری این مجامع اهتمام جدی داشته باشند.

ضمیری کامل عنوان کرد: برگزاری مجمع از مفاد اساسنامه هیئت‌های ورزشی است و هر سال حداقل یک‌بار برگزار می شود که درگذشته شاهد کوتاهی برخی رشته‌ها در برگزاری آن بودیم که خوشبختانه امسال 5 هیئت ورزشی جانبازان و معلولین، بوکس، پینگ پنگ، اسکیت و پزشکی و ورزشی نسبت به برگزاری مجامع سالیانه خود اقدام کردند.

وی با اشاره به اثرگذاری مجامع سالیانه بیان کرد: به‌طورقطع حضورروسای فدراسیون‌های ورزشی کشور به‌منظور شرکت در نشست‌های مجامع انتخاباتی، سالیانه و سرکشی از هیئت‌های ورزشی و پیگیری امور مربوطه به رشته‌های تحت پوشش استان برای ورزش استان مفید و اثرگذار خواهد بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان ابراز امیدواری کرد: هیئت‌های ورزشی نسبت به برگزاری مجامع سالیانه توجه بیشتری داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن