Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اختصاص 500 میلیون تومان برای تقویت درس تربیت بدنی در مدارس همدان

اختصاص 500 میلیون تومان برای تقویت درس تربیت بدنی در مدارس همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اختصاص 5 میلیارد ریال جهت تقویت درس تربیت بدنی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، عبداله جعفری گفت: در سال تحصیلی جاری تا کنون  به منظور تأمین نیازهای اجرای صحیح درس تربیت بدنی در مدارس مبلغ 5 میلیارد ریال تجهیزات در اختیار مدارس استان قرار گرفته است.

جعفری افزود: از این میزان حدود 2 میلیارد ریال به صورت خرید های متمرکز و الباقی به عنوان کمک سرانه ورزشی در اختیار ادارات آموزش وپرورش شهرستان،نواحی و مناطق  قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون بیماری های غیر واگیر در کشور ما به دلیل کم‌تحرکی و تغذیه ناسالم، تغییراتی در نوع نگرش به مقوله سلامت دانش آموزان هم در سطح ملی و هم استان به وجود آمده که نویدبخش حرکت به سمت تربیت صحیح فرزندان مبتنی بر سند تحول بنیادین است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: در استان همدان خوشبختانه با نگاه مطلوب مسوولین استان، امروز شاهد ایجاد ردیف اعتباری خاص تربیت بدنی مدارس توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن