Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تیراندازی با کمان همدان در جمع سه استان برتر کشور

تیراندازی با کمان همدان در جمع سه استان برتر کشور

مجمع سالیانه هیات تیراندازی با کمان استان همدان با حضور ریس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع هیات تیراندازی با کمان استان همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از مجموعه ورزش همدان، رشد ورزش استان را در شاخصهای قهرمانی و همگانی رو به رشد عنوان کرد.

رسول منعم گفت:۲۶ درصد مردم در همدان به ورزش مشغول هستند و در ورزش همگانی رشد ۳ درصدی داشته ایم .

وی تصریح کرد:در مجموع عناوین کسب شده در جاکارتا همدان ۱۱ درصد متعلق به ورزشکاران همدانی است.

وی در خصوص ورزش تیراندازی با کمان استان همدان گفت :یکی از رشته هایی که در دو سال گذشته بعد از انتصاب حمید رضا یاری تحول چشمگیری داشته است رشته تیراندازی با کمان است.

وی افزود : میزبانی مسابقات کشوری گوناگون ،ارتقا کلاسهای مربیگری و داوری ،توسعه هیاتهای شهرستانی و انتخاب هیات ریسه قوی و کسب عناوین ارزشمند پس از سالها برای ورزش همدان از جمله اقدامات تحول گرایانه حمید رضا یاری بوده است.

پس از آن حمید رضا یاری ریس هیات تیراندازی با کمان استان در دو بخش فنی و مالی عملکرد یکساله خود را برای مجمع تشریح کرد که مورد وثوق اعضای مجمع قرار گرفت .

یاری گفت: روزی که آمدیم به اندازه تعدادانگشتان یک دست تیرانداز در سایت تمرین نمی کرد و سایت و دفتر هیات وضعیت نامطلوبی داشت که با حمایتهای جناب منعم این مهم صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این طبیعی است که عده ای به قطار در حال حرکت سنگ بیاندازند اما آن دسته از افرادی که منتقد میزبانی های ما بودن و این میزبانیها را هزینه تراشی برای استان می دانستند امروز به آنها اعلام می کنیم این هیات در تمام میزبانیها برای استان سود آوری داشته است و یک ریال به هیچ فرد حقیقی و حقوقی بدهکاری ندارد.

یاری خاطر نشان کرد: کسب این جایگاها را مدیون زحمات هیات ریسه و اعضای هیات و تیراندازان می دانم که از هیچ تلاشی در این عرصه کوتاهی نکرده اند .

وی در خاتمه ضمن تقدیر از ریس فدراسیون و مدیرکل در حمایت از این هیات گفت: انتظار داریم که کرسی از جایگاههای فدراسیون به آقای رضوی دبیر و مربی زحمتکش همدان در راستای تشویق این هیات داده شود .

در خاتمه غلامرضا شعبانی بهار ضمن تایید عملکرد هیات استان همدان گفت: همدان توانسته راندمان کاری خوبی داشته باشد و در سال ۹۶ هیات همدان با صعود چشمگیر جزو ۳ استان برتر کشور شد و اگر استان همدان در بین استانهای دیگر پیشتاز است بخاطر نهضتی است که حمید رضا یاری در همدان آغاز کرده است .

وی گفت :گزارش مالی و فنی ارائه شده گزارش شفافی بود ونشان داد که این هیات روی ریل اصلی حرکت و پیشرفت قرار دارد .

ریس فدراسیون تیر اندازی با کمان کشور افزود :برای اولین بار در تاریخ فدراسیون به هیاتهای استانی مبالغی بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون کمک مالی خواهیم داشت و هر استانی که میزبانی ها را تقبل کند علاوه بر دریافت ورودیها فدراسیون نیز از لحاظ مالی کمک خواهد کرد و استانها نگران هزینه های میزبانی نباشند وی با توجه به درخواست حمید رضا یاری خبر از انتصاب ساسان رضوی مربی استان همدان به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون داد.

وی همچنین با تاکید بر توجه ویژه به رده های پایه گفت :سعی کنید این ورزش را بصورت خانوادگی توسعه دهید تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این ورزش شوند .

شعبانی بهار از برگزاری مسابقات المپیک استعدادهای درخشان در آذر ماه امسال خبر داد و همدان بزودی پایگاه قهرمانی تیراندازی با کمان غرب کشور خواهد شد .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن