Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اعزام سه سنگنورد همدانی به مسابقات قهرمانی آسیا

اعزام سه سنگنورد همدانی به مسابقات قهرمانی آسیا

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: سه سنگنورد این استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا گوهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیکارهای سنگنوردی قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان و جوانان از دهم آبان ماه امسال به میزبانی کشور چین برگزار می شود.

وی اضافه کرد: متین بیات، راحیل رمضانی و زهرا سیفی برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

گوهری ادامه داد: هر سه سنگنورد همدانی از توان و تجربه خوبی برخوردار هستند و می توانند در رقابت های آسیایی نیز به مدال برسند.

وی خاطرنشان کرد: هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در حد توان امکانات لازم تمرینی را برای این سه سنگنورد مهیا ساخته و سالن اختصاصی سنگنوردی فرهاد نیز محل تمرین درون استانی آنها است.

گوهری افزود: به زودی اردوی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان کشور در تهران دایر خواهد شد و سنگنوردان همدانی برای تقویت توان فنی و آمادگی خود در این اردوی آسیایی حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه هر سه سنگنورد استان همدان دارای مقام های مختلف کشوری هستند گفت: فرصت لازم برای رسیدن به آمادگی مطلوب تا شروع مسابقات آسیایی باقی مانده و سنگنوردان همدانی در اندیشه کسب مدال در این مسابقات آسیایی هستند.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: سالن اختصاصی سنگنوردی فرهاد تجهیز شده و دوره های تمرینی و آموزشی متعدد را امسال در دستور کار داریم که بخش عمده آن نیز در 6 ماهه نخست امسال انجام شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن