Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی انتظامی - حوادث همدان میزبان مسابقات جودو نیروهای یگان‌ ویژه کشور

همدان میزبان مسابقات جودو نیروهای یگان‌ ویژه کشور

فرمانده یگان ویژه استان همدان گفت: همدان در روزهای 24 و 25 آبان ماه میزبان 28 تیم از 28 استان کشور در مسابقات جودو است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سرهنگ محمد مراد حسن آبادی در جمع خبرنگاران در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه یگان ویژه پلیس همواره آماده و تخصصی است، اظهار داشت: از جمله مهمترین اهداف پلیس ویژه، اجتماعی شدن، مردمی بودن و برخورداری از پشتیبانی مردم است.

وی با بیان اینکه همه ساله مسابقات فرهنگی، ورزشی به صورت کشوری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: یگان همدان همچون سالهای گذشته میزبان یکی از مسابقات ورزشی است که امسال 156 نیروی پلیس در قالب 28 تیم و هشت وزن از 28 استان کشور در رشته جودو به رقابت می پردازند.

حسن آبادی با تأکید بر بالا بودن سطح مسابقات، یادآور شد: از قهرمانان جهانی جودو و اعضای تیم ملی در این مسابقات شرکتی می کنند و مسابقات از کیفیت برخوردار است.

وی با بیان اینکه یگان همدان در مجموع مسابقات ورزشی رتبه سوم کشور را دارد، تصریح کرد: همدان از بهترین استانها در میزبانی از مسابقات ورزشی و همچنین از یگان‌های برتر کشور در این عرصه به شمار می رود.

فرمانده یگان ویژه استان همدان خاطرنشان کرد: 12 داور بین‌المللی جودو از استان، این دوره از مسابقات جودو را قضاوت خواهند کرد.

وی سه هدف یگان ویژه را آموزش دفاعی، جسمانی و بصیرتی نیروهای پلیس دانست و افزود: آمادگی جسمانی از ضروریات پلیس است و با توجه به اینکه نیروهای یگان ویژه در مأموریت های خاص شرکت می‌کنند هرچه آماده‌تر باشند در مأموریت‌ها کمتر از سلاح گرم استفاده خواهند کرد و نظم و امنیت بیشتری بر جامعه حاکم خواهد شد.

حسن آبادی به اهداف برگزاری مسابقات ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: شناسایی ورزشکاران برتر برای راهیابی به مسابقات بالاتر، استعدادیابی نیروهای جدید پلیس، تقویت همبستگی نیروهای مسلح و ایجاد رقابت سالم بین یگان‌های ویژه کشور از جمله اهداف مسابقات است.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی نیروهای یگان ویژه در 22 رشته ورزشی برگزار می شد که در سال جاری دو رشته نیز به آن اضافه شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون ورزشکاران در 15 رشته به رقابت پرداخته اند و مسابقات در 9 رشته دیگر نیز به تدریج برگزار خواهد شد که اختتامیه این دوره از مسابقات بنابر رسم هرساله، در مشهد مقدس پیش بینی شده است.

فرمانده یگان ویژه استان همدان در ادامه یادآور شد: نفرات برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی به سفر عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی بالا و شانس مدال‌آوری ورزشکاران یگان همدان در رشته‌های مختلف، گفت: همدان در جودو و دفاع شخصی از استان‌های برتر کشور است که در سال گذشته تیم همدان در مسابقات جودو به مقام دوم دست یافت و امسال هدف کلی ما این است که همدان در مجموع تمامی رشته های ورزشی به مقام اول دست پیدا کند.

حسن آبادی اضافه کرد: این دوره از مسابقات جودو 24 و 25 آبان ماه سال جاری در خانه جودو شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یگان همدان سالن و امکانات ورزشی خوبی در اختیار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ورزشگاه شهید مفتح نیز در اختیار یگان قرار گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن