Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اجاره اسفند و فروردین اماکن ورزشی در همدان بخشیده شد

اجاره اسفند و فروردین اماکن ورزشی در همدان بخشیده شد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: اجاره بهای ماه‌های اسفند و فروردین اماکن ورزشی این دستگاه اجرایی به بخش خصوصی بخشیده شد.

به گزارش "همدان نیوز"، محسن جهانشیر اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت از بخش خصوصی در شرایط تعطیلی مکان های ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۶۰۰ باشگاه و مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان همدان وجود دارد که از ابتدای اسفندماه تاکنون با تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیل شده اند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از فضاهای ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی، اجاره بهای این مکان ها در ۲ ماه اخیر دریافت نمی شود و ادامه بخشودگی در موضوع اجاره‌بهای بیش از ۳۰۰ مکان ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا در روزهای آینده دارد.

وی با اشاره به اینکه به سبب تعطیلی اماکن ورزشی در کشور حدود ۶ هزار میلیارد تومان به ورزش و جوانان خسارت وارد شده است، گفت: استان همدان نیز در از این قاعده خارج نیست و  با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت و همراهی دولت امیدواریم هرچه سریع ‌تر ویروس کرونا کنترل شده و شاهد فعالیت دوباره ورزشکاران باشیم.

جهانشیر ضمن قدردانی از همکاری مدیران سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی پیرامون عمل به مصوبه های ستاد ملی کرونا و تعطیلی  فعالیت ها گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا اماکن ورزشی استان همدان تا ۱۵ اردیبهشت و تمامی فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی نیز تا پایان اردیبهشت‌ تعطیل است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از باشگاه های بخش خصوصی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین مساعدت‌های دولت امیدواریم بتوانیم تسهیلات حمایتی برای اماکن ورزشی بخش خصوصی استان همدان در نظر بگیریم تا بخشی از خسارات آنها جبران شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن