Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی دوچرخه‌سواران همدانی برای المپیک بعدی آماده شوند

دوچرخه‌سواران همدانی برای المپیک بعدی آماده شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: دوچرخه‌سواران استان همدان برای حضور در المپیک آینده برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در آئین تجلیل از نایب‌قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان یک از هیئت‌های توانمند و فعال در کشور است که قهرمانان ارزنده‌ای را تحویل داده است.
وی بابیان اینکه امروز باید با به‌روز کردن اطلاعات به دنبال ارتقاء جایگاه ورزش دوچرخه‌سواری استان همدان و کشور باشیم، گفت: دوچرخه‌سواران استان همدان تا به امروز در مسابقات مختلف ملی به اثبات رساندند که توانایی درخشش در میادین بین‌المللی رادارند لذا امروز باید با تلاش و حمایت‌های همه‌جانبه از طرف اداره کل ورزش و جوانان، خانواده، مربیان و هیئت برای حضور در رقابت‌هایی چون المپیک خود را حاضر کنند تا در چند سال آینده شاهد مدال‌آوری ایشان در دنیا باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه در ورزش هدف بر مدال‌آوری و یا پرورش تفکر مدال‌آور بودن نیست، گفت: ورزشکاران ما باید علی‌رغم پیگیری و تلاش برای کسب جایگاه‌های عالی ورزشی برای خود به دنبال کسب معرفت، اخلاق، منش و رفتار پهلوانی باشند تا آیندگان ما و شما نیز از ما سخن بگویند.
وی بابیان اینکه روحیه پهلوانی، تواضع، فروتنی و اخلاق یک ورزشکار را ولو با مدال برنز در دل‌ها و قلب‌ها جای می‌دهد، گفت: باید توجه داشته باشیم هرگز تسلیم حوای نفس خود نشویم و با بهره‌گیری از سیره شهدایی گران‌قدری چون شهید چیت‌سازیان راه درست را انتخاب کنیم.
سیفی در ادامه بابیان اینکه لازمه ورزش امور بروز بودن امکانات و تجهیزات است، گفت: در شهرستان‌ها و یا استان یک مرکز فیزیوتراپی باید برای درمان ورزشکاران با ادارات قرارداد داشته باشند.
وی استان همدان را استانی دارای ظرفیت‌های خدادادی برای ورزشکاران عنوان کرد و گفت: ظرفیت سطح ارتفاع استان همدان ورزشکاران ما را از سایر ورزشکاران متمایز کرده چراکه قدرت و تاب‌آوری بیشتری در مواقع سخت و حساس دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه هر آنچه در توان داشته باشیم برای اعتلای ورزش استان بکار خواهیم گرفت، گفت: آماده واگذاری زمین برای احداث پیست دوچرخه‌سواری هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن