Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی ورزش همدان روی ریل توسعه

ورزش همدان روی ریل توسعه

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش همدان بر روی ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: تکمیل زمین چمن‌های روستایی استان همدان اولویت باشد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معاونین پشتیبانی، ورزشی و مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: استان همدان یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلفی چون ورزشی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی و غیره است که خوشبختانه توفیقات بسیاری را نیز در سطوح فراملی برای کشور به ارمغان آورده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با حضور دکتر سیفی که خود از قهرمانان و نام‌آوران کشتی کشور در سال‌های قبل بوده وضعیت ورزش و جوانان استان رو به بهبود است، گفت: خوشحالیم ورزش همدان بر روی ریل توسعه قرار گرفته و در همین راستا نیز اخبار خوبی از کهن دیار هگمتانه به گوش می‌رسد.
سلطانی‌فر با تاکید بر تلاش برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی خصوص ورزش روستایی و بحث زمین چمن‌های روستایی یکی از اولویت‌های پیشرو باشد.
وی با تاکید بر نقش جوانان در آینده کشور، گفت: جوانان استان همدان از سرآمدان کشور در زمینه‌های مختلف خصوص مشارکت‌های اجتماعی هستند لذا باید با برنامه‌ریزی درست از ظرفیت ایشان به‌درستی و به نحو احسنت بهره برد.

توسعه ورزش و جوانان استان همدان ادامه دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مقام عالی وزارت و معاونین ایشان در امورات مختلف طی چند ماه اخیر، گفت: خوشبختانه از بدو ورود به استان همدان با بهره‌گیری از رهنمودهای جنابعالی؛ معاونین، مجمع نمایندگان استان و استاندار پرتلاش اقدامات شایسته‌ای درشان ورزش و ورزشکاران استان همدان انجام شده است.
وی تصریح کرد: جذب بی‌سابقه اعتبارات چند ده میلیاردتومانی، احیاء پروژه‌ای غیرفعال شده همچون پروژه سه سالن تخصصی شهید شمسی‌پور پس از 14 سال، بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، راه‌اندازی آکادمی رشته‌های مختلف ورزشی، تعیین محدوده اماکن و املاک ورزشی جهت حفظ و حراست از اموال بیت‌المال، کسب چندین مدال در سطوح ملی و فراملی همچون مهدی حاجیلوییان و غیره از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته طی این مدت است که می‌توان از آن ها نام برد.
سیفی با بیان اینکه در ادامه راه نیز با حمایت ویژه از قهرمانان، بهره‌گیری از نظر اندیشمندان، مجمع نمایندگان استان، جوانان و تمامی صاحب‌نظران باقدرت به برای رسیدن به اهداف ترسیم شده تلاش خواهیم کرد، گفت: خوشبختانه امروز توسعه همه جنبه استان همدان خصوصاً در حوزه ورزش در رأس قرار دارد که جای امیدواری دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن