Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی احداث اولین کورت پارکی اسکواش در همدان

احداث اولین کورت پارکی اسکواش در همدان

رئیس هیات اسکواش استان همدان از ساخت اولین کورت پارکی و آموزشی اسکواش در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسداله ربانی‌مهر اظهار داشت: با هدف جذب و آشنایی شهروندان اولین کورت پارکی اسکواش همدان با همکاری شهرداری منطقه یک همدان در محل پارک مردم که بزرگترین پارک شهر همدان است در حال ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد این کورت کمک بزرگی به آشنایی شهروندان با ورزش اسکواش و معرفی این رشته ورزشی به مردم است که با همکاری خوب شهرداری منطقه یک در حال انجام است.
رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت: اسکواش استان همدان با برنامه ریزی، همکاری و همدلی اعضاء هیات و تعامل و ارتباط خوب با مجموعه های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت قرار دارد و اقدامات اساسی و خوبی در هیات در حال انجام است.
ربانی مهر گفت : هر چند محدودیت های کرونایی باعث ایجاد محدودیت های در اجرای برنامه های اسکواش در استان شد اما برنامه های زیرساختی اسکواش به صورت جدی در حال پیگیری است و تلاش میکنیم اسکواش همدان را توسعه دهیم تا شاهد جذب بیشتر نوجوانان و جوانان استان همدان به این رشته پرهیجان ورزشی باشیم .
هم اکنون استان همدان دارای دو کورت تخصصی فعال ، یک پروژه بزرگ بین المللی سه کورته در حال ساخت و اولین کورت پارکی آموزشی در حال ساخت را در دست اقدام دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن