Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی فعالیت در باشگاه‌های ورزشی همدان بدون کارت مربیگری ممنوع است

فعالیت در باشگاه‌های ورزشی همدان بدون کارت مربیگری ممنوع است

سخنگوی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان با بیان اینکه مدیران باشگاه‌ها باید نظارت کافی بر عملکرد مربیان خود داشته باشند و از فعالیت مربیان بدون کارت جلوگیری کنند گفت: افراد بدون کارت مربیگری حق فعالیت در باشگاه‌ها ورزشی استان را ندارند.

به گزارش "همدان نیوز"، میثم ناصرنژاد اظهار داشت: حتی مربیانی که اعتبار کارت مربیگری آن‌ها به پایان رسیده نیز قبل از تمدید دوباره مدرک خود نباید فعالیت داشته باشند و مسئولیت هرگونه حادثه احتمالی برای ورزشکار برعهده مربی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مربیان برای تمدید مدارک مربیگری خود باید هرچه سریعتر اقدام به نام نویسی و حضور در کارگاه‌های بازآموزی کنند، افزود: این کارگاه‌های دانش افزایی و دارای امتیاز لازم برای تمدید کارت مربیگری است.

سخنگوی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اینکه موضوع کنترل کارت‌های مربیگری و اعتبار آن به دستگاه ورزش اطلاع داده شده، یادآور شد: بازرسان باشگاه‌ها به طور نامحسوس بازدید خواهند داشت و این موارد را بررسی می‌کنند.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: بدون داشتن کارت مربیگری آموزش ورزشکاران غیراصولی و خطرآفرین است و ممکن است با جان یک ورزشکار بازی شود.

سخنگوی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان افزود: مدیران باشگاه‌هایی که نسبت به این مهم کوتاهی کنند، بدون تردید با برخورد قانونی مواجه می‌شوند و محکومیت‌های سنگین برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی باشگاه‌های فعال و زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی را بیش از ۳۰۰ باشگاه عنوان کرد و گفت: رشته‌هایی نظیر آمادگی جسمانی، ایروبیک، یوگا، پیلاتس، بادی پامپ، جامپینگ، تی آرایکس و  رشته‌های تمرینی و قدرتی که زیرمجموعه ورزش‌های همگانی هستند، در این باشگاه‌ها آموزش داده می‌شود.

ناصرنژاد با تاکید بر اینکه بیمه ورزشی باید در باشگاه‌ها کنترل شود، اظهار داشت: ورزشکارانی که بدون بیمه ورزشی هستند، حق فعالیت ندارند./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن