Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی درگذشت جوان همدانی در استخر ناراحتمان کرد/ منتظر پاسخ پزشکی قانونی هستیم

درگذشت جوان همدانی در استخر ناراحتمان کرد/ منتظر پاسخ پزشکی قانونی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: درگذشت جوان همدانی در استخر لاله بر اثر غرق شدگی بسیار متأثر و ناراحتمان کرد و در انتظار پاسخ پزشکی قانونی هستیم تا ببینیم اگر قصوری صورت گرفته از کدام سمت بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، علی حقیقی با اشاره به اینکه استخر لاله همدان در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان دخل و تصرفی بر آن ندارد و صرفاً وظیفه نظارتی داشته و اتفاقات محور ورزشکاران و اماکن ورزشی وابسته به اداره کل را رصد می‌کند، اظهار کرد: عصر روز شنبه با خبر شدیم که متأسفانه جوانی ۲۲ ساله و همدانی به نام "مهدی محمدی" در استخر لاله غرق شده و فوت کرده است.

وی افزود: این خبر همه ما را متأثر و غمگین ساخت و اداره کل ورزش و جوانان استان منتظر بررسی و پاسخ پزشکی قانونی است تا عوامل مؤثر در این اتفاق ناگوار مشخص شود.

حقیقی تصریح کرد: زمانی که به طور قطعی مشخص شود قصور یا کم‌کاری از کدام سمت صورت گرفته می‌توان در رابطه با این اتفاق تصمیم‌گیری کرد و باید منتظر باشیم تا بدانیم چه حادثه‌ای رخ داده که باعث غرق شدن آن جوان ناکام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح کرد: حامی حقوق ورزشکاران استان هستیم و پس از مشخص شدن جزئیات این حادثه توسط پزشکی قانونی کارمندان خبره بخش حقوقی اداره ورزش وارد عمل خواهند شد.

وی در پایان گفت: باید مشخص شود فرد بر اثر چه اتفاقی غرق شده یا به طور مثال منجیان غریق در آن زمان کجا بودند و یا مسئول اجرایی چه اقدامی انجام داده و بسیاری از موارد دیگر که پس از بررسی‌های پزشکی قانونی، اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

عصر روز شنبه ۱۲ آذرماه جوان ۲۲ ساله همدانی در استخر لاله همدان غرق شد و بر اثر این اتفاق جان به جان آفرین تسلیم کرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن