Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری غارعلیصدر صدرنشین میزبانی از مسافران نوروزی در همدان

معاون گردشگری استان همدان خبر داد:
غارعلیصدر صدرنشین میزبانی از مسافران نوروزی در همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: غار علیصدر در نوروز 95 بیشترین میزان بازدید مسافران را به خود اختصاص داده است.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، اظهار داشت: از 26 اسفندماه سال گذشته تا امروز 367 هزار و 27 نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی استان همدان بازدید کردند که نسبت به تاريخ مشابه سال قبل با 10درصد افزايش روبرو بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: در این ایام 46 هزار و 200 نفر از گردشگران ورودی به استان از غار علیصدر بازدید کردند که بیشترین آمار بازدید از اماکن دیدنی به این مجموعه اختصاص دارد.

خاکسار همچنین تصریح کرد: آرامگاه بوعلی نیز در طول این ایام میزبان 24 هزار و 412 گردشگر نوروزی بود که دومین آمار بازدید را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه آرمگاه باباطاهر سومین مقصد گردشگران در استان همدان بوده است، خاطرنشان کرد: از 26 اسفندماه تا امروز 17 هزار و 518 نفر از آرامگاه باباطاهر بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: مجموعه هگمتانه نیز مورد بازدید 12 هزار و 802 گردشگر قرار گرفت که چهارمین مقصد گردشگران در استان همدان محسوب می شود.

وی اظهار داشت: در نوروز سال گذشته آرامگاه بوعلی اولین مقصدی بود که از مسافران نوروزی میزبانی می کرد اما امسال غارعلیصدر توانست تعداد زیادی از گردشگران را به خود اختصاص دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن