Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آمار اسکان و بازدید مسافران نوروزی همدان نسبت به سال 94 تغییری نکرد

معاون گردشگری استان همدان:
آمار اسکان و بازدید مسافران نوروزی همدان نسبت به سال 94 تغییری نکرد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آمار ثابت اسکان و بازدید مسافران از اماکن دیدنی استان در نوروز 95 نسبت به سال گذشته خبر داد.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اشاره به بازدید 610 هزار نفر از مسافران از اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی استان همدان، اظهار داشت: 192 هزار نفر از ابتدای طرح نوروزی تا 13 فروردین ماه در اقامتگاه های رسمی استان اسکان یافتند.

خاکسار همچنین تصریح کرد: 11 هتل، یک متل، سه هتل آپارتمان و 19 مهمانپذیر در این ایام میزبان گردشگران بودند.

معاون گردشکری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در مدارس استان نیز ظرفیت برای اقامت 14 هزار نفر در هر شب فراهم شده بود.

وی با بیان اینکه در نوروز 95، 399 نفر گردشگر خارجی در استان اسکان یافتند، اظهار داشت: 436 نفر گردشگر خارجی از اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

خاکسار ادامه داد: اسکان مسافران خارجی نسبت به پارسال 2/5 برابر افزایش یافته و میزان بازدید نیز با افزایش 22 درصدی همراه بوده است.

معاون گردشکری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ادامه یادآور شد: میزان اسکان و بازدید مسافران داخلی از اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی استان در طرح نوروزی 95 نسبت به سال قبل تفاوتی نداشته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن