Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری انجام بیش از 2 هزار سفر از طریق پایانه‌های شهرستان ملایر

انجام بیش از 2 هزار سفر از طریق پایانه‌های شهرستان ملایر

مسئول سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از انجام  2 هزار و 808 سفر از طریق پایانه‌های شهرستان خبرداد.

سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار "همدان نیوز"در ملایر بیان کرد: در این تعداد سفر 33 هزار و 707 مسافر از طریق وسایل نقلیه سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر جابجا شدند.

وی افزود:  از این تعداد سفر یک هزار و 313 مورد سفر درون استانی با تعداد 13 هزار و 618 هزار مسافر  از طریق پایانه‌های شهرستان انجام شده است.

مسئول سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر یادآور شد: همچنین یک هزار و 497 سفر برون استانی نیز با جابجایی 20 هزار  152 مسافر  طی  مدت 20 روز  از طریق پایانه‌های شهرستان ملایر صورت گرفته است

صفوی زاده با اشاره به اینکه طرح نوروزی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر از 25 اسفند ماه سال گذشته شروع و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه داشته اظهار داشت:ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان در ترمینال ملایر ـ تهران در این مدت  به مسافرین خدمات دهی  مطلوبی را ارائه کرد.

وی نظارت و بازدید از شرکت‌های مسافربری، تشکیل گشت‌های مشترک با ادارات مربوطه و سرکشی به مجتمع‌های خدماتی، رفاهی شهرستان ، همکاری نیروی انتظامی با هدف امنیت و آسایش مسافرین در پایانه ملایر تهران، توزیع  بیش از 3 هزار جلد کتابچه ‌راهنمای شهری بین مسافرین را از جمله خدمات ستاد نوروزی شهرستان در ایام تعطیلات به مسافرین برشمرد.

مسئول سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر همچنین از فعالیت مرکز معاینه فنی خودرو در محور ملایر ـ اراک و شرکت امداد خودرو آریا  و خدمات دهی به مسافرین در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

وی تصریح کرد: آمار مسافرت‌ها از طریق‌ها پایانه‌های شهرستان ملایر در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

صفوی زاده  همچنین به خدمات دهی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر به کاروان‌های راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز 35 دستگاه اتوبوس در طرح نوروزی در اختیار کاروان‌های راهیان نور قرار گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن