Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری پرواز همدان ـ کیش از سر گرفته شد

پرواز همدان ـ کیش از سر گرفته شد

پس از چهار ماه وقفه، پرواز همدان ـ کیش از سر گرفته شد به طوری که همدانی‌ها می‎توانند دو روز در هفته از این پروازها استفاده کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، هشتم اسفندماه سال 1394 پروازهای فعال از همد‌ان به مشهد‌ و کیش از فرود‌گاه همدان تعطیل شد‌.

طبق مذاکرات و رایزنی شرکت علیصدر مقرر شد از 26 تیرماه مجدد پروازهای همدان به مقصد مشهد و کیش برقرار شود و جلساتی نیز برای ماندگاری و پایداری پروازها تشکیل شد.

با وجود پیگیری‌های فراوان معاون عمرانی استاندار و پیگیری‌های شرکت علیصدر پرواز همدان ـ مشهد قرار بود از امروز توسط هواپیمایی کیش ایر و با مشارکت شرکت‌های مسافرتی همدانی برقرار شود که باخبر شدیم پرواز همدان ـ مشهد لغو شده است.

اما از سوی دیگر فرودگاه همدان نیز قراردادی با شرکت هواپیمایی آتا، مبنی بر برقراری پروازهای همدان ـ مشهد دارد که پرواز مشهد از سوی شرکت علیصدر به علت عدم موازی‎کاری این شرکت با شرکت هواپیمایی آتا که این پرواز را در همدان برقرار کرده است، صورت گرفت.

بر این اساس امروز که موعد برقراری پروازهای شرکت علیصدر از همدان بود، مسؤول روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر اظهار کرد: از این پس شرکت آتا پروازهای مشهد را انجام می‌دهد زیرا برقراری پرواز از دو شرکت، موازی‎کاری بود و دو پرواز هم پر نمی‌شد.

حمید امامی افزود: شرکت علیصدر پرواز همدان ـ کیش را به صورت چارتری انجام می‌دهد و شرکت آتا مشهد را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: پروازهای کیش هم شنبه و سه‌شنبه با نرخ 400 هزار تومان انجام می‌شود که با توجه به تاریخ و زمان‌بندی سفر امکان تغییر نرخ وجود دارد.

اینکه پس از چهار ماه تعطیلی فرودگاه، بار دیگر شاهد برقراری سفرهای هوایی از همدان هستیم اما انتظار می‌رود با توجه به اولویت توسعه گردشگری همدان، شاهد رونق فرودگاه به عنوان زیرساخت توسعه گردشگری باشیم.

امروز پرواز همدان ـ کیش برقرار شد اما اگر حمایتی صورت نگیرد با شروع فصل پاییز و کاهش استقبال مردم این پرواز هم لغو خواهد شد پس این مسئله نیازمند همراهی مردم و حمایت مسؤولان است.

منبع: فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن