Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری حق همدان در بخش گردشگری ضایع شده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
حق همدان در بخش گردشگری ضایع شده است

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه حق همدان در بخش گردشگری تضییع شده است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، امیر خجسته در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به شرایط پس از جنگ دو قرارگاه در کشور وجود داشت، اظهار داشت: یکی از این قرارگاه ها، قرارگاه جنگ بود و پس از هشت سال  جنگ،  موفقیت به دست آمد.

وی ادامه داد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی پس از جنگ دومین قرارگاه است که جایگاه آن کمتر از قرارگاه جنگ نیست و بلکه مهمتر است و همه باید در این زمینه بسیج شوند.

خجسته با بیان اینکه استکبار نیات خود را از مسیر اقتصادی پیش بینی کرده است، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی و دولت اهتمام جدی را به اقتصاد مقاومتی دارند هرچند باید پس از جنگ عملیاتی می شد و امروز با وجود افزایش تحریم ها و رابطه گرگ و میش ایران و آمریکا، باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد.

وی همچنین تصریح کرد: دولت برنامه های خوبی را در سطح ملی داشته اما اقدامات مطلوب نبوده است و امید می رود شیرینی قرارگاه اقتصاد مقاومتی برای مردم ملموس باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه اتحاد خوبی در استان وجود دارد، یادآور شد: تلاش در استان باید خستگی ناپذیر و مضاعف باشد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب در استان برای توسعه اقتصادی، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک باید همدان در اقتصاد مقاومتی سرلوحه باشد و اشتغال جوانان و ازدواج آنان را تأمین کند.

خجسته تأکید کرد: در سالهای اخیر همدان مورد غفلت قرار گرفته و حق استان در بخش گردشگری به ویژه در سطح بین المللی تضییع شده است.

وی ادامه داد: توسعه پایدار در حال شکل گیری است و باید بیش از پیش شتاب بگیرد تا حق تضییع شده استان در سال های اخیر پس گرفته شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن