Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری مدیرعامل دهکده گنجنامه همدان معرفی شد

مدیرعامل دهکده گنجنامه همدان معرفی شد

مدیرعامل جدید دهکده توریستی، فرهنگی و ورزشی همدان معرفی شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دهکده تفریحی، توریستی ورزشی گنجنامه شامگاه گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مجموعه دهکده گنجنامه با حضور مدیران واحدهای مختلف این شرکت برگزار و از زحمات 24 ماهه صادق سرایوند مدیر عامل پیشین دهکده گنجنامه تقدیر و ابراهیم کاشفی به عنوان مدیر عامل جدید این مجموعه معرفی و منصوب شد.

رئیس هیئت مدیره دهکده گنجنامه در این مراسم با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری دارای اهمیت و جایگاه ویژه در چرخش اقتصادی کشور محسوب می شود، اظهار داشت: دهکده گنجنامه بعد از طی کردن یک دوره سخت گذر و توسعه بخشی عمرانی و زیرساختی امروز وارد فاز جدیدی از فعالیت های خود شده که دوره بهره برداری نام دارد.

سعید ترابیان افزود: کارآفرینی وایجاد اشتغال در تمامی حوزه های صنعتی و اقتصادی همواره با سختی به نتیجه می رسد که این حصول نتیجه در صنعت گردشگری با سختی و چالش دوچندان مواجه است.

وی گفت: مخاطبین صنعت گردشگری مردم هستند که برای جلب رضایت لازم است واحدهای فعال در حوزه گردشگری بر اصول مشتری مدار و توسعه رفتارهای مبتی بر اخلاق توجه ویژه تری داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره در آیین تودیع معارفه مدیرعامل جدید این شرکت تاکید کرد: دهکده گنجنامه امروز نگین درخشان الوند لقب گرفته واین مهم باهمکاری و همدلی تمامی همکاران ما درمجموعه شکل گرفته است.

ترابیان به نقش موثر رسانه های در توسعه صنعت گردشگری استان اشاره کرد و بیان کرد: رسانه و قلم به دستان حوزه گردشگری قطعا یاوران اصلی این صنعت برای رسیدن به کمال به شمار می روند که انتظار میرود با نگاهی دلسوزانه در جهت رشد این صنعت دراستان همدان بیش از پیش همت گمارند.

وی عنوان کرد:از گردشگری امروزه به عنوان یک منبع درآمدزا و اشتغال آفرین یاد می شود و همدان با داشتن ظرفیت های جغرافیایی، تاریخی و شرایط مطلوب آب و هوایی در این مسیر می تواند حرفهای زیادی داشته باشد.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مدیریت جدید با معرفی ساختار گردشگری منطقه و تشریح فعالیت دهکده گنجنامه تاکید کرد: دهکده گنجنامه می تواند درتوسعه گردشگری همدان و جذب گردشگر نقش موثری ایفا کند که قطعا حصول به این نتیجه نیازمند تدبیر، مدیریت، برنامه ریزی و همدلی هرچه بیشتر در مجموعه است.

ابراهیم کاشفی به عنوان نماینده سهامداران دولتی به سمت مدیرعاملی مجموعه منصوب و صادق سرایوند نیز پس از این به عنوان قائم مقام مدیرعامل و مدیر منابع انسانی فعالیت خود را در مجموعه تفریحی توریستی دهکده گنجنامه ادامه می دهد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن