Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری عملیات نرده‌گذاری در محوطه گنجنامه آغاز شد

عملیات نرده‌گذاری در محوطه گنجنامه آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از ایجاد گیت در محوطه گنجنامه خبر داد و گفت: عملیات نرده‌گذاری در محوطه گنجنامه از امروز آغاز شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، مجید درویشی با اشاره به فاز دوم ساماندهی دستفروشان، اظهار کرد: فاز دوم ساماندهی دستفروشان با اولویت گنجنامه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از اوایل سالجاری طرحی توسط شهرداری آماده شد که این طرح در تیرماه نهایی و به فرمانداری ارسال شد و بازدید با حضور فرماندار از محل صورت گرفت و قرار شد شهرداری عملیات نرده‌کشی اطراف ورودی گنجنامه و ساماندهی دستفروشان را انجام دهد.

وی افزود: جمع‌آوری دستفروشان و عملیات نرده‌کشی از امروز آغاز شده و قرار است از گردشگران و بازدیدکنندگان ورودی دریافت شود و از طرفی ورودی دستفروشان و عرضه‌کنندگان قلیان نیز کنترل شود.

درویشی خاطرنشان کرد: اینکه میزان تعرفه ورودی محوطه گنجنامه چقدر باشد بستگی به سیاست‌گذاری شورای شهر دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به جمع‌آوری 200 قلیان از سطح شهر عنوان کرد: بین 50 تا 70 نفر دستفروش و عرضه‌کننده قلیان در محوطه گنجنامه فعالیت داشتند که همگی جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه عرضه قلیان تخلف است و باید جمع‌آوری شود، گفت: تا سال گذشته 4000 قلیان جمع‌آوری شده بود که در روز زمین پاک امحا شد و بیشتر مربوط به پارک‌ها و گنجنامه بود.

درویشی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های شهرداری عرضه قلیان و استفاده آن در پارک‌ها و فضاهای تفریحی است که خوشبختانه در هیچ‌یک از پارک‌های همدان عرضه‌کننده قلیان وجود ندارد و در صورت مشاهده نیز برخورد صورت می‌گیرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن