Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری تردد بیش از سه میلیون خودرو از جاده های همدان

تردد بیش از سه میلیون خودرو از جاده های همدان

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: سه میلیون و 275 هزار دستگاه خودرو از آغاز طرح اربعین (هشتم آبان ماه )از جاده های این استان تردد کردند که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: با وجود افزایش تردد از جاده های این استان ولی هم اینک ترافیک در جاده های این استان روان است.

وی بیان کرد: خبرهای منتشره در زمینه وضعیت روشنایی گردنه اسدآباد در فضای مجازی صحیح نیست بلکه با توجه به انجام تعمیرات در این مسیر ، کارگران با نزدیک شدن به تیر برق برای پیشگیری از برق گرفتگی در حین فعالیت عمرانی برای مقطع کوتاهی اقدام به قطع جریان برق می کنند.

وی اضافه کرد: گردنه اسدآباد سیستم روشنایی مناسب و کافی دارد به گونه ای که شب هنگام برای تردد در این گردنه نیازی به روشن کردن چراغ های خودرو نیست.

جانشین پلیس راه استان همدان ادامه داد: با توجه به اهمیت گردنه اسدآباد و افزایش تردد در اربعین حسینی، این مسیر به تازگی خط کشی شده است.

سرهنگ اسماعیلی یادآوری کرد: همدان در 24 ساعت گذشته روز بدون حادثه ای را پشت سر گذاشت و تنها یک مورد سانحه جرحی جزیی در یکی از مسیرهای روستایی رخ داد./ ایرنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن