Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری مردم نمی دانند رویداد همدان 2018 چیست/ شهر برای جذب گردشگر باید از رویداد همدان2018 استفاده کند

مردم نمی دانند رویداد همدان 2018 چیست/ شهر برای جذب گردشگر باید از رویداد همدان2018 استفاده کند

مدیرعامل دهکده توریستی گنجنامه همدان تأکید کرد: شهرهای گردشگری همچون اصفهان، شیراز و تبریز نیاز به سمینار و هزینه در این زمینه برای جذب گردشگر ندارند و همدان که به دنبال این است گردشگر داشته باشد باید از فرصت همدان 2018 و اجلاس سران گردشگری استفاده کند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سعید ترابیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری همدان2018 با بیان اینکه باید دبیرخانه دائمی برای برگزاری رویدادهای دیگر استان در کنار این رویداد مهم تشکیل شود، گفت: چند جشنواره زمستانی در استان برگزار شد اما مردم همدان مطلع نشدند.

سعید ترابیان با اشاره به اجرای طرح همیار گردشگر در استان، اظهار داشت: این رویداد را می توان با اجرای طرح همیار گردشگر به بهترین شکل به مردم استان معرفی کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 200 دقیقه تیزر معرفی گردشگری همدان ساخته شده که هزینه آن از سوی دهکده گنجنامه و غار علیصدر پرداخت شده است و باید برای پخش این تیزر برنامه ریزی شود.

ترابیان با بیان اینکه همدان برند ندارد، تصریح کرد: باید برند ویژه همدان مشخص شود که در راستای جذب گردشگر به استان اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: شهرهای گردشگری همچون اصفهان، شیراز و تبریز نیاز به سمینار و هزینه در این زمینه برای جذب گردشگر ندارند و همدان که به دنبال این است گردشگر داشته باشد باید از فرصت همدان 2018 و اجلاس سران گردشگری استفاده کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان نیز گفت: در گزارش هایی که تهیه شده، مردم شهر نمی دانند رویداد همدان 2018 چیست و باید کاری کرد که مردم پای کار باشند.

مهدی دهقان نیری اظهار داشت: رویداد پایتخت آسیایی گردشگری مختص شهر همدان است و باید روی همین یک شهر تمرکز کرد.

وی با بیان اینکه باید جشن ویژه مردمی در همدان برگزار شود، خاطرنشان کرد: این برنامه باید به گونه ای باشد که مردم از برگزاری همدان2018 اطلاع داشته باشند تا برای آمادگی شهر جهت میزبانی از میهمانان همکاری کنند.

نظرات   

 
0 #1 به پین 1396-10-02 13:51
با سلام
واقعا برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران کار خاصی انجام نشده
امیدوارم بشه با برگزاری چنین رویدادهای شهرهای ایران همچون همدان با تمدن دیرین خود را به همه جای جهان معرفی کرد
لازمه این کار همت مسئولین گردشگری ایران است که اینچنین رویدادهای را اجرا کنند
انشالله
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن