Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری همدان، هدف توسعه بازار ترکیه

همدان، هدف توسعه بازار ترکیه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:همدان به عنوان مسیر سفر گردشگران عراقی و همچنین در برنامه تبلیغاتی ترکیه به عنوان هدف توسعه بازار قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمد محب خدایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقاصد گردشگری باید در توسعه گردشگری باید هدف قرار بگیرد، اظهار داشت: توجه مقاصد به محصول نهایی گردشگری مورد اهمیت است و در این خصوص، محصولات گردشگری زمینه ای برای آغاز سفر و برخی محصولات نیز مزیت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بر اساس سند راهبردی تفکیکی در زمینه محصولات صورت گرفته و هر استانی نمی تواند در هر بخش گردشگر جذب کند، گفت: همدان به عنوان مسیر سفر گردشگران عراقی و همچنین در برنامه تبلیغاتی ترکیه به عنوان هدف توسعه بازار قرار گرفته است.

محب خدایی در ادامه یادآور شد: به دنبال برگزاری تورهای خانوادگی با محوریت کودکان و نوجوانان تهران برای سفر به همدان هستیم.

وی با بیان اینکه 22 پروژه با 700 میلیارد تومان اعتبار از محل رویداد تبریز  و همدان2018 به تصویب رسید، یادآور شد: این پروژه ها برای کشور از فرصت های بزرگ به شمار می رود و به دنبال این هستیم که از محل رویدادها زیرساخت های گردشگری را توسعه دهیم.

محب خدایی با بیان اینکه هر دو استان در رشد سرمایه گذاری گردشگری جایگاه خوبی داشته اند، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران پس از بهره برداری طرح خود، به دنبال بازاریابی و درآمدزایی نیز خواهند رفت.

وی همچنین تصریح کرد: باید شاخص های موفقیت استانها در توسعه گردشگری را در نظر گرفت و به عنوان مثال می توان به سرمایه گذاری شهرداری همدان در ساخت پیاده راه به عنوان محور توسعه گردشگری اشاره کرد.

محب خدایی با بیان اینکه اگر ارزش افزوده در همدان احساس نمی شد و سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در همدان نمی رفتند، یادآور شد: این افراد بازگشت سرمایه را لمس کرده و اقدام به سرمایه گذاری در همدان کرده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن